مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار در یک کلمه به معنای “راهنمایی” تخصصی، علمی و عملی است که با هدف توسعه کسب و کار و بهبود عملکرد سازمان انجام می شود. دریافت “مشاوره کسب و کار” مالکان کسب و کار و مدیران ارشد را قادر می سازد تا مشکلات، چالش ها، نیاز ها، و دغدغه های خود را بشناسند و منجر به بهترین انتخاب ها و تصمیم گیری ها شود. مشاوره کسب و کار به زبان انگلیسی Business Consulting و به مشاور کسب و کار به زبان انگلیسی Business Consultant و به مشاور مدیریت به انگلیسی Management Consultant می گویند. مشاور کسب و کار یک تیم، می تواند یک شرکت و یا یک فرد باشد. مشاوران کسب و کار، از طریق شرکت های مشاور تجاری و یا سایت مشاور کسب و کار فعایت می نماید. یک سایت مشاور کسب و کار می تواند مشاوره به صورت آنلاین ارائه نماید.

شرکت آکام آتا شرکت تخصصی مشاوره کسب و کار است و با موضوعات مرکز مشاوره کارآفرینی، مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت در اساسنامه خود و با مجوز مشاوره تجاری نسبت به ارائه خدمات مشاوره اقدامی می کند. لازم به ذکر است که مشاوره کسب و کار رایگان نیست و مانند سایر خدمات شما باید برای دریافت این خدمات نسبت به پرداخت حق مشاوره اقدام نمایید.

فرم درخواست مشاوره کسب و کار

بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت مشاور آکام آتا

بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت مشاور آکام آتا

مشاوره کسب و کار توسط مشاورانی صورت می‌گیرد که دارای دانش و تجربه در زمینه‌های مختلف کسب و کار مانند مدیریت، بازاریابی، مالی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات هستند. مشاوران کسب و کار بنا به تخصص آنها در حوزه های مختلف یا بصورت مستقل کار می کنند و یا در شرکت های مشاوره کسب و کار مانند شرکت آکام آتا مشغول به کار هستند.

شرکت مشاور آکام آتا یکی از بهترین شرکت‌های مشاوره کسب و کار در ایران است،که خدمات بین المللی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد. شرکت ما در زمینه‌های مشاوره کارآفرینی، مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت و تجاری تخصص دارد. میانگین سن مشاوران کسب و کار ما ۴۴ سال است که هم تجارب بین المللی کار و تحصیل و زندگی در خارج کشور و هم تجارب کارمندی و مدیریت در شرکت های داخلی را در رزومه حرفه ای خود دارند. اکثریت اعضای شرکت دارای مدرک دانشگاهی فوق لیسانس و یا بالاتر در حوزه مدیریت کسب و کار هستند.

جهت دریافت خدمات مشاوره کسب و کار، لطفا از طریق تکمیل و ارسال فرم درخواست مشاوره، و پرداخت حق مشاوره، درخواست خود را برای رزرو وقت مشاوره ارسال کنید. پس از ارسال درخواست، مشاوران کسب و کار ما در کمتر از ۱۲ ساعت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

بهترین مشاور کسب و کار ایران

بهترین مشاور کسب و کار در ایران را نمی توان به صورت قطعی معرفی نمود. ولیکن دکتر یاشا سازمند، مدیر عامل شرکت مشاور کسب و کار آکام آتا به عنوان یک محقق بین المللی و از نظر تحقیقات علم مشاوره مدیریت کسب و کار با اچ ایندکس گوگل اسکالر ۷، یکی از بهترین مشاوران کسب و کار ایران است. مشاوریان بسیاری هستند که از کلمه بهترین بودن استفاده کردن اند و در وبسایت های شخصی خود، خود را بهترین مشاور کسب و کار در ایران معرفی نموده اند. بهترین و برترین بوده و استفاده از عبارت “بهترین مشاور کسب و کار ایران” جهت بهتر و بیشتر دیده شدن و به نوعی کری خوانی و به رخ کشاندن حضور خود برای سایر مشاوران است. استفاده از کلمه “بهترین” جنبه تبلیغاتی دارد و مسلما هر متخصصی خود را بهترین می داند.

معیار های انتخاب بهترین مشاور کسب و کار

معیار های بهترین مشاور کسب و کار ایران، در مرحله اول تجریه کافی حداقلی ۱۰ ساله در بازار کار و سپس تحصیلات دانشگاهی، رتبه علمی، دانش، مهارت های ارتباطی و سوابق کاری مشاوره می باشد. البته از همه مهم تر نظر مالکان و مدیران کسب و کار و مشتریان آنها می باشد چون آنها هستند که بهترین مشاوران را جهت همکاری انتخاب می کننند. یک مشاور کسب و کار باید تحصیلات دانشگاهی حداقلی کارشناسی ارشد مدیریت (فوق لیسانس مدیریت) دانشگاهی داشته باشد و در کنار آن سوابق کارمندی، کارشناسی، سرپرستی و مدیریتی داشته باشد. بدین معنی که مشاور پله های پیشرفت را از سطح کارشناسی تا مدیریت در شرکت های مختلف طی کرده باشد و با کار تیمی فرمانپذیری و فرماندهی آموخته باشد. معمولا مدیری که از ابتدا مدیر عامل بوده است راه طولانی تری برای مشاور شدن دارد.

  • تحصیلات دانشگاهی حداقلی کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مدیریت ترجیحا MBA دانشگاهی نه گواهینامه ۶ ماهه یکساله MBA
  • ترجیحا دارای مدرک دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA از دانشگاه معتبر یا دکترای تخصصی PhD از دانشگاه معتبر
  • سوابق کاری با حداقل ۱۰ سال سابقه کارمندی ترجیحا برای شرکت های مختلف (آموزش دیده و محیط های مختلف)
  • کسب و کار مستقل داشته باشد و ترجیحا از مدیران شرکت مشاوره کسب و کار باشد.
  • سوابق مشاوره به کسب و کار های داخلی و خارجی
  • تسلط کامل به زبان انگلیسی و سابقه کار رسمی خارج کشور (با ویزا کار) برای مشاوره بین المللی کسب و کار در کانادا و اروپا و یا سایر کشور ها

مدیر عامل شرکت مشاور کسب و کار

یاشا سازمند مشاور کسب و کار بهترین شرکت تبلیغاتی در گیلان رشت انزلی منطقه آزاد انزلی مشاوره تجاری طراحی سایت و سئو شرکت آکام آتا شرکت دیجیتال مارکتینگ تبلیغاتی گیلان

دکتر یاشا سازمند
مدیر عامل و عضو هیات مدیره از سال ۱۳۹۸

  • دکترای مدیرت کسب و کار DBA  از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۴۰۰
  • کارشناس ارشد (فوق لیسانس)، مدیریت کسب و کار MBA – از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی
  • کارشناس مهندسی مکانیک طراحی جامدات ۱۳۸۱ گواهینامه معادل مهندسی کامپیوتر نرم افزار
  • سابقه کارمندی رسمی و با بیمه در ۱۲ دوازده شرکت و کسب و کار داخلی و بین المللی
  • سابقه کارمندی برای شرکت مخابرات سنگاپور
  • سابقه کارمندی برای شرکت گوگل استخدام شده به عنوان پیمانکار فنی توسط شرکت آلمانی سل بای تل گروپ
  • سابقه کارمندی برای شرکت نت اپ انگلستان
  • سابقه کارمندی در شرکت های مطرح ایرانی، نظیر بازرگانی سپاهان همراه، ناتلی، ایران تلنت، طلوع سلامتی، ویولت و … مشاور بیش از ۱۲۴ کسب و کار، سابقه تدریس زبان انگلیسی به عنوان مدرس ارشد آیلتس در آموزشگاه های داخل و خارج کشور و همچنین مدرس زبان انگلیسی تجارت و کسب و کار به مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت ها
  • مشاوره کسب و کار برای بیش از ۱۲۰ کسب و کار ایرانی و بین المللی
  • محقق بین المللی علم مدیریت و دیجیتال مارکتینگ با ۱۱ مقاله منتشر شده در ژورنال های بین المللی و اچ ایندکس محقق / پژوهشگر گوگل اسکالر ۷ در حد اساتید هیات علمی دانشگاه های دنیا

تخصص اصلی وی در زمینه‌های مشاوره کسب و کار، کارآفرینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، با تمرکز بر حوزه بازاریابی و فروش است. با بیش از ده سال تجربه به عنوان کارمند، کارشناسی و مدیریت، و فعالیت در داخل و خارج از کشور در زمینه بازاریابی و فروش، فناوری و نرم‌افزار، ایشان با دانش جامعی از فضای کسب و کار در منطقه خاورمیانه آشنا است. این تجربه او را قادر به ارائه خدمات مشاوره کسب و کار به مالکان کسب و کار، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره در راستای بهبود و توسعه کسب و کارشان و افزایش فروش نموده است.

بهترین مرکز مشاوره کسب و کار در تهران

بهترین مرکز مشاوره کسب و کار در تهران حتما نباید در تهران باشد. دقت کنید شما یک دفتر رسمی می خواهید که هر جای کشور باشد. کافیست مجوز های لازم را اخذ نموده و مراحل قانونی را طی نمایید. سپس به تمام کشور و به تمام دنیا خدمات مشاوره کسب و کار ارائه دهید. اگر مشتری دنبال طرق و برق و شیکی دفتر شما در بالا شهر تهران است، ممکن است به دنبال تخصص و حرفه ای بودن تیم و شرکت شما نباشد. همه مشتری شما نیستند. شرکت آکام آتا به تمامی شرکت های تجاری در سراسر دنیا مشاوره کسب و کار به زبان های فارسی و انگلیسی ارائه می دهد.

مشاور کسب و کار در تهران

شرکت ما مشاور کسب و کار در تهران نیز دارد و می تواند به عنوان مشاور همراه شرکت شما باشد یا بصورت پروژه ای با شما کار کند. خدمات مشاوره شرکت ما ابتدا با مشاوره تلفنی شروع می گردد. مشاور باید وقت بگذارد که به صحبت های شما گوش دهد بنابراین برای این وقت که صرف شما می شود باید حق مشاوره تلفنی را پرداخت نمایید. بدانید که مشاور حرفه ای وقت ندارد به درد دل شما گوش نماید و یا دل نوشته های شما را بدون اخذ مبلغ و رایگان بخواند. مسیر درست همکاری با مشاور کسب و کار در تهران ما که به عنوان پروژه و دورکاری و یا ماموریتی با شما همکاری می کند،با مشاوره تلفنی شروع می شود.

بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت آکام آتا شرکت مشاوره کسب و کار مرکز مشاوره کارآفرینی آکام آتا مشاوره تجاری

مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرین

“مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرین” بدین معناست که یک شرکت رسمی ثبت شده با مجوز ارائه خدمات مشاوره کسب و کار است که در کارآفرینی به شما کمک می نماید. وقتی از کلمه مرکز استفاده می کنیم به معنی مجموعه، شرکت و تیم رسمی ثبت شده است. شرکت آکام آتا یک شرکت رسمی با عبارت مرکز مشاوره در اساسنامه خود می باشد. شرکت دارای مجوز که گاها مشتریان به عنوان مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرین آن را معرفی می نمایند.

مشاوره کسب و کار رایگان با بهترین مشاور کسب و کار ایران

مشاوره کسب و کار رایگان وجود ندارد به غیر اینکه شما با مطالعه کتب مدیریتی و کسب و کار و با خود آموزی از طریق اینترنت خودتان به خودتان کمک نمایید. ولیکن ما توصیه می کنیم حتما با یک شرکت مشاور تجاری مانند شرکت مشاور آکام آتا کمک بخواهید. مشاوره کسب و کار رایگان و استفاده از عبارت “مشاوره کسب و کار رایگان” یک تبلیغ برای جذب مخاطب است زیرا شرکت هایی که مجوز مشاوره تجاری دارند و اصولا پایه و اساس و مدل درآمدی آنها با اخذ مبلغ حق مشاوره است هیچگاه خدمات مشاوره کسب و کار رایگان ارائه نمی دهند مگر در موارد خاص مانند ارائه خدمات مشاوره کسب و کار رایگان در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت و یا کمک رایگان به سایر کسب و کارها و یا شراکت در کسب و کار و یا اینکه ارائه خدمات برای دوستان و آشنایان و خیریه و یا ارائه خدمات مشاوره رایگان در قبال دریافت خدمات رایگان دیگر است.

دفتر مشاوره کسب و کار یک دفتر رسمی برای کل دنیا ( گاها نیاز به شعب و دفتر در تمامی شهر ها و استان ها و خارج کشور ندارید)

دفتر مشاوره کسب و کار حتما نیاز می باشد و برای ثبت یک شرکت با موضوعات مشاوره کسب و کار و تجارت و یا مرکز مشاوره کارآفرینی شما نیاز به یک دفتر دارید. ولیکن نه نیازی است نه اجباری که در تمامی شهر ها دفتر داشته باشید در تهران دفتر مشاوره کسب و کار داشته باشید در سایر شهرستان ها و یا استان ها دفتر داشته باشید. یک شرکت ثیت شده و رسمی با مجوز می تواند به تمامی کشور و خارج کشور طبق اساسنامه و قوانین داخلی و خارجی و پس از اخذ مجوز های مورد نیاز خدمات ارائه دهد.

خدمات مشاوره کسب و کار

خدمات مشاوره کسب و کار فرایند مشاوره تجاری را دارد و باید مشاور با کلیات شرکت و یا سازمان و یا کسب و کار شما آشنا شود و حتما نیاز به مشاوره تلفنی و حضوری دارید. دقت نمایید معمولا گرفتن وقت مشاوره تلفنی و آنلاین بسیار ارزان تر از مشاوره حضوری است. در مشاوره حضوری گاها بحث به بیراهه می رود وقت زیادی از شما و مشاور به هدر می رود هزینه ایاب و ذهاب مشاور و وقت ضرف شده در ترافیک و سفر استانی و خارج استانی و یا خارج کشور نیز ار خدمات گیرنده دریافت می شود و یک مشاور معمولا هزینه یک روز را از شما بابت جلسه حضوری دریافت می کند.

توصیه می شود، از مشاوره تلفنی شروع کنید برای مشاور کلیات و گاها نیاز از جزئیات کسب و کار خود را تعریف کنید و مشکل و یا مشکلات اصلی خود را بگویید دغدغه ها و چالش ها و مشکلات خود را بازگو نمایید تا مشاور بتواند به شما در توسعه کمک نماید. اگر به مشاور توسعه کسب و کار نیاز دارید می توانید با شرکت مشاور آکام آتا تماس حاصل نمایید.

مشاوره کسب و کار یا مشاور مدیریت با ارائه راه کارهای تخصصی برای حل مشکلات سازمانی نظیر امور راهبردی و استراتژیک، بازاریابی و فروش، تبلیغات، منابع انسانی به کسب و کار ها در توسعه کسب و کار کمک نماید.

بهترین مشاور کسب و کار
بهترین مشاور کسب و کار

دکتر یاشا سازمند مدیر عامل  و عضو هیات مدیره شرکت آکام آتا

هر کمکی می خواهید اینجاست :

مشاوره و اجرای فروش

طراحی، تولید و پشتیبانی نرم افزار

طراحی وبسایت و سئو

دیجیتال مارکتینگ

مشاوره توسعه کسب و کار

مشاوره مدیریت و سیستم سازی

شروع همکاری به چه صورت است؟

شروع همکاری با جلسه مشاوره تلفنی است.
در جلسه حضوری بسیار گران چه چیزی می خواهید بگویید؟ یا بشنوید؟ که در جلسه مشاوره تلفنی نمی شود بگویید؟ جواب این سوال را بدهید و بعد تصمیم بگیرید.
دنبال میز و صندلی نباشید دنیا – دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
ما پروژه هایی در شهر های مختلف داخل و خارج کشور داریم که تمامی کارها از طریق اینترنتی، انجام می شود. مهر و امضا قرارداد، ارسال پیش فاکتور، دریافت قرارداد، مذاکرات و مشاوره آنلاین و تلفنی. همه چیز در نهایت از طریق ایمیل رسمی شرکت تایید می شود.

5/5 - (15 امتیاز)

پرداخت به شرکت به چه صورت است؟

شما می توانید از طریق درگاه پرداخت شرکت آنلاین، حق مشاوره و یا مبلغ خرید خدمات را پرداخت کنید. شرکت ما کلیه مجوز های لازم و اینماد (نماد تجارت الکترونیک) را دارد. و یا می توانید بعد از هماهنگی و توافق، و یا دریافت فاکتور نسبت به پرداخت مبلغ به شرکت ما اقدام نمایید.
پرداخت:
شماره حساب بانک صادرت: 0113068388008
شماره شبا بانک صادرات : 870190000000113068388008IR
شماره کارت بانک صادرات شرکت : 6037691990713026

نام صاحب حساب : شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)

5/5 - (15 امتیاز)

مشاوره تلفنی و آنلاین به چه صورت است؟

شروع همکاری با جلسه مشاوره تلفنی است. اصلا و اصلا نیازی به جلسه حضوری و اتلاف وقت بابت حال و احوالپرسی، هزینه ایاب و زهاب نیست.
دلیلش کشف نیاز های کسب و کار شما بصورت اولیه است و اعلام پیشنهاد و پروپوزال اولیه است. اول باید بدانیم وبسایت، بروشور، کاتالوگ یا وبسایتی دارید؟

5/5 - (15 امتیاز)

مشاوره حضوری به چه صورت است؟

کمی فکر کنید، چرا جلسه مشاوره حضوری می خواهید؟
چه چیزی می خواهید بگوییم و یا می خواهید بگویید که بصورت تلفنی یا آنلاین نمی شود گفت؟
جلسه حضوری شرکت ما از ۵ پنج میلیون تومان شروع می شود بنابراین اگر بودجه کل کسب و کار شما محدود است به دنبال مشاور تمام وقت و یا جلسات مشاوره حضوری نباشید.

5/5 - (15 امتیاز)

چی دارید؟

فرض کنید ما مشتری باالقوه شما هستیم. می خواهید کسب و کار و خدمات و یا کالای خود را برای فروش به ما معرفی کنید.

سوال ۱ – وبسایت، بروشور، کاتالوگ، پیج شبکه های اجتماعی؟ کدام رو دارید؟
ما برای شناخت اولیه کسب و کار شما نیاز داریم در مورد کسب و کار شما مطالعه کنیم. اگر این شناخت و مطالعه از طریق توضیح شما در جلسه تلفنی و یا حضوری باشد مسلما برای شما هزینه بر خواهد بود و هزینه مشاوره تلفنی یا حضوری اخذ می گردد. اگر وبسایت، بروشور، کاتالوگ یا پیج شبکه های اجتماعی ندارید در واقع کسب و کار و یا شرکت رسمی و بیزینس کلاسیک و مدرن ندارید. چطور خودتان را معرفی می کنید؟ تیم بازاریابی و یا تیم فروش چطور شما را معرفی کند؟
جواب: ما باید بیزنس یا ایده شما را طی یک جلسه تلفنی یک ساعته بررسی کنیم که در صورت نیاز اقدامات لازم را قدم به قدم برای شما انجام دهیم.

سوال ۲ – اسم کسب و کار و بیزینس شما را در گوگل سرچ می کنیم، آیا اطلاعات جامع و کامل خدمات یا محصولات شما را پیدا می کنیم؟
اگر در هیچگونه حضوری در فضای مجازی ندارید یعنی یک کانال معرفی برند و کسب و کار خود را از دست داده اید.
بیل گیتس می گوید : کسب و کاری که در اینترنت وجود ندارد، در آینده نابود خواهد شد.

ما همه این کارها را برای شما انجام می دهیم.

5/5 - (15 امتیاز)

شرکت مشاور کسب و کار

شرکت مشاوره کسب و کار یک شرکت رسمی ثبت شده با مجوز و موضوعات فعالیت این حوزه می باشد که به سایر کسب و کار ها و سازمان ها در سیستم سازی، تیم سازی، تهیه، نگارش، و اجرای بیزینس پلن و همچنین در توسعه و پیشرفت و بهینه سازی و اجرای استراتژی ها و بهبود عملکرد و در نهایت افزایش فروش سازمان یا کسب و کار کمک می نماید. شرکت مشاوره کسب و کار یا مشاوره تجاری یا همان مشاوره بیزینس به زبان انگلیسی (Business Consulting Company)، یعنی شرکتی که کلیه خدمات مشاوره و همراهی جهت موفقیت کسب و کار یا بیزینس شما را ارائه می دهد. بنابراین شرکت مشاوره کسب و کار از صفر تا صد کسب و کار با بکارگیری تیم متخصص خود در حوزه مدیریت، فروش و بازاریابی، منابع انسانی، مهندسی و عملیات، مدیریت استراتژیک، امور مالی و حسابداری، و فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار مدیریت شرکت و هیات مدیره و مدیرعامل به بیزینس شما کمک می نماید. شرکت مشاوره مدیریت کسب و کار مانند شرکت آکام آتا (سهامی خاص) و مک کینزی (McKinsey & Company: Global management consulting) و گروه مشاوره بوستون BCG پس از بررسی اولیه کلیات سازمان، با ارائه بازخوردها و راهکار ها، استراتژی های عملی و اجرایی به مدیران و مالکان کسب و کار ها در راستای بهبود عملکرد، موفقیت و پیشرفت کسب و کار ها قدم بر می دارند.

شرکت مشاوره کسب‌وکار در دنیای امروز

می‌توان گفت در سال‌های گذشته رشد علم و تکنولوژی افزایش یافته است و از اوایل قرن بیستویکم با ظهور اینترنت و ایجاد شبکه‌های مجازی در سراسر جهان، شیوه زندگی انسان‌ها دچار تغییراتی عمیق شده است. کارکرد شرکت‌های مشاوره کسب و کار نیز به همین دلیل تغییر کرده است. سرعت رشد تکنولوژی به‌ آسانی می‌تواند افراد را از گردونه رقابتی خارج کند و دائماً باید مراقب کسب و کار خود باشید.

برای عقب نماندن از قافله‌ تکنولوژی، راه اول این است که خودتان را غرق در اطلاعات کنید و در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشید که این کار قطعا غیرممکن است و به طور دائم امکان‌پذیر نیست، زیرا حیطه‌ اطلاعات وسعت زیادی دارد. راه دوم مراجعه به یک شرکت مشاوره کسب‌وکار است.

مشاورین این استارت‌آپ‌ها طی یک روال استاندارد کسب و کار شما را تحلیل کرده و با ارائه‌ روش‌های مختلف کمک می‌کنند تا بتوانید همپای تغییرات روز و تکنولوژِی قدم بردارید. برای نمونه با استفاده صحیح از تبلیغات دیجیتال، می‌توان دسترسی بیشتری به مشتریان داشت و در بازار رقابتی فرصتی برای دیده شدن پیدا کرد.

این کار با استفاده از ابزارهای تخصصی مانند سئو ممکن است. در زمینه تبلیغات و برندینگ دیگر نیز زمینه‌های تخصصی گوناگونی وجود دارند که می‌توان با مشورت آن‌ها را در نظر گرفت تا با صرف انرژی صحیح توان عملیاتی را به شکلی اصولی افزایش داد.

خدمات مشاوره کسب و کارهای کوچک قابل ارائه

اگر کسب و کار شما کوچک است حتی بیشتر از شرکت های بزرگ به مشاوره کسب و کار نیاز دارید. اگر با آزمون خطا پیش بروید نه تنها کسب و کارتان رشد نمی کند بلکه ممکن است ورشکست شوید و بارها این چرخه آزمون و خطا را تکرار نمایید. مشاوره کسب و کار های کوچک زمانی مناسب است که بودجه اولیه داشته باشید و خیلی دیر به فکر استخدام یک مشاور کسب و کار نیوفتید. اگر از ابتدا یک مشاور کسب و کار در کنار شما باشد می توانید نه تنها در بازار به شدت رقابتی باقی بمانید و تداوم و ماندگاری داشته باشید، بلکه آن کسب و کار کوچک را بزرگ کنید.

کسب و کارهای کوچ موفق، به‌طور دائمی فعالیت‌های خود و نیازهای مشتریان را در نظر می‌گیرند و به شکلی هوشمندانه و تدریجی پیش می‌روند. شرکت‌های کوچک و مهارت محور در عرصه کسب و کار، اهمیت زیادی به دانش و تخصص می‌دهند و سعی می‌کنند با رویکردهای اصولی و استراتژی‌های مناسب به پیشرفت برسند.

این واقعیت باعث شده است که در محیط رقابتی فشرده، کسب و کار های کوچک بسیاری وجود داشته باشند که به مدت چندین دهه عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و با استراتژی‌های مناسب موانع را پشت سر گذاشته‌اند. انواع مختلف شرکت‌های مشاوره کسب و کار با هدف کمک به کسب و کارهای مختلف در راه موفقیت تأسیس شده‌اند و در پیچیدگی‌های این مسیر، ایشان را همراهی می‌کنند.

5/5 - (15 امتیاز)