مشاور تبلیغات و برندینگ

فرم درخواست مشاوره کسب و کار

تبلیغات در بندرانزلی بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت مشاور آکام آتا

بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت مشاور آکام آتا

مشاوره کسب و کار توسط مشاورانی صورت می‌گیرد که دارای دانش و تجربه در زمینه‌های مختلف کسب و کار مانند مدیریت، بازاریابی، مالی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات هستند. مشاوران کسب و کار بنا به تخصص آنها در حوزه های مختلف یا بصورت مستقل کار می کنند و یا در شرکت های مشاوره کسب و کار مانند شرکت آکام آتا مشغول به کار هستند.

شرکت مشاور آکام آتا یکی از بهترین شرکت‌های مشاوره کسب و کار در ایران است،که خدمات بین المللی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد. شرکت ما در زمینه‌های مشاوره کارآفرینی، مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت و تجاری تخصص دارد. میانگین سن مشاوران کسب و کار ما ۴۴ سال است که هم تجارب بین المللی کار و تحصیل و زندگی در خارج کشور و هم تجارب کارمندی و مدیریت در شرکت های داخلی را در رزومه حرفه ای خود دارند. اکثریت اعضای شرکت دارای مدرک دانشگاهی فوق لیسانس و یا بالاتر در حوزه مدیریت کسب و کار هستند.

جهت دریافت خدمات مشاوره کسب و کار، لطفا از طریق تکمیل و ارسال فرم درخواست مشاوره، و پرداخت حق مشاوره، درخواست خود را برای رزرو وقت مشاوره ارسال کنید. پس از ارسال درخواست، مشاوران کسب و کار ما در کمتر از ۱۲ ساعت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران کیست؟

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران کیست؟ سوالی که بسیاری از کاربران اینترننتی در گوگل جستجو می کنند. بهترین مشاور را شما بر می گزینید نه اینکه شرکتی یا شخصی بخواهد خود را بهترین مشاور بنامد. در انتخاب شرکت مشاور و شخص مشاور خود دقت نمایید. این که خود را بهترین مشاور بنامید خود یک تبلیغ است بنابراین برند شخصی با صرف تبلیغات ایجاد نمی شود. شرکت آکام آتا از بهترین مشاوران تبلیغات اینترنتی که به تبلیغات مجازی یا تبلیغات آنلاین (دیجیتال) نیز شناخته می شود برخوردار است. اگر می خواهید زود از تبلیغ خود نتیجه بگیرید یک کمپین تبلیغاتی زود بازده با نتایج مشخص و ملموس و عالی که به فروش بیشتر ختم شود برای شما اجرا شود با ما تماس بگیرید.

هزینه مشاوره تبلیغات و برندینگ

هزینه مشاوره تبلیغات و برندینگ با شرکت آکام آتا در فرم زیر تعیین شده است. در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره فرم زیر را با دقت تکمیل نموده و هزینه مشاوره را پرداخت نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا رزرو وقت مشاوره و زمان و تاریخ را با شما همانگ نمایید. توصیه می شود کلیه توضیحات و تاریخ و زمان مناسب برای تماس با شما را در فرم درخواست درج نمایید تا در زمان شما هنگام مشاوره تلفنی صرف جویی گردد.

مشاوره تبلیغات مجازی و تبلیغ مشاوره روانشناسی

مشاوره تبلیغات مجازی تخصص شرکت ماست. مشاوره تبلیغات مجازی فقط توسط شرکت های دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ممکن است. آنها هستند که صلاحیت و دانش لازم را برای این کار دارند. تبلیغ در سال 1403 برای هر کسب و کار لازم و ضروری است. اگر در 1403 برای کسب و کارتان تبلیغ نکنید به علت شرایط بازار و شرایط اقتصادی امکان ندارد فروش خوبی داشته باشد و احتمال ورشکستگی بسیاری از کسب و کار ها در منطقه بالا است. اگر روانشناس هستید یا کلینیک و مرکز روانشناسی دارید و دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و دنبال تبلیغ مشاوره روانشناسی هستید ما نمونه کارهای بسیاری در حوزه تبلیغ مشاوره روانشناسی موفق داریم که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک نماید.

متخصص تبلیغات در فضای مجازی و مشاوره تبلیغات مجازی

شرکت آکام آتا متشکل از گروهی از مشاوران تبلیغات مجازی و متخصصین تبلیغات دز فضای مجازی است. دکتر یاشا سازمند، متخصص تبلیغات در فضای مجازی و مشاوره تبلیغات مجازی در حوزه بین الملل در کشورهای کانادا و اروپا و کشورهای حوزه دریای خزر و خلیج فارس است. دکتر یاشا سازمند در پروژه های تبلیغاتی بزرگ داخلی با بودجه های بالای یک میلیارد تومان نیز بصورت مستقیم همکاری می نماید. “مشاوره تبلیغاتی رایگان” نداریم. مشاوره تبلیغات مجازی و مشاوره کاری انلاین توسط متخصص تبلیغات در فضای مجازی شرکت آکام آتا انجام می شود.

مشاوره تبلیغات و برندینگ با شرکت آکام آتا

شرکت مشاور آکام آتا (سهامی خاص)  –   تاسیس ۱۳۹۸

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا 1403 بهترین نتایج تبلیغاتی با مشاور تبلیغاتی مشاوره تبلیغات شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی در گیلان انزلی رشت AKAM ATA Company Business and Advertising Company Digital Marketing Agency

مشاوره بازاریابی و تبلیغات با هم

مشاوره بازاریابی و تبلیغات با هم برای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است. در سال 1403 یا همان 2024 توصیه می شود یک مشاور خیره برای گرفتن خدمات مشاوره بازاریابی و تبلیغات توام کمک بگیرید. مشاور تبلیغات و برندینگ ، کارشناسی است که برای ارتقای کسب و کار مشتری با آن­ها تعامل می­کند. او با ایجاد تبلیغات موثر، استراتژی های بازاریابی گوناگون و به روز، متناسب با نیاز، موجب بهبود کسب و کار و افزایش فروش تولیدکننده یا شرکت­های ارائه دهنده خدمات می­شود. مشاور تبلیغات برای انجام این کار از هر روشی از جمله تبلیغات کاغذی، دیجیتالی یا رسانه صوتی و تصویری بهره می­گیرد. بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران می تواند به طور شخصی یا استخدام در شرکت های تبلیغاتی کار کند.

مشاوران بازاریابی و تبلیغاتی به طور عام جذب شرکت­ های تبلیغاتی می­شوند. اما آن­ ها می­ توانند حتی به صورت فریلنس یا آزاد، به کار خدماتی خود مشغول شوند. در اکثر مواقع، زمانی که مشاور تبلیغات در شرکت تبلیغاتی کار می­کند، ممکن است تنها بخشی از روند انجام کار بازاریابی را بر عهده بگیرد. حال آن که کسانی که به تنهایی مشغول به کسب درآمد هستند یا در شرکت کوچکتری کار می­کنند، وظایف بیشتر و سنگین ­تری بر عهده دارند. حتی ممکن است کل روند انجام کار تبلیغات و بازاریابی را به تنهایی انجام دهند.

مشاوره تبلیغات و برندینگ

مشاور تبلیغات و برندینگ مشاوره تبلیغات شرکت آکام آتا (سهامی خاص) بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران کیست

مشاور تبلیغات و برندینگ مشاوره تبلیغات شرکت آکام آتا (سهامی خاص) بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران کیست

.

چرا برای ارتقای کسب و کار خود به یک مشاور تبلیغات و برندینگ نیاز داریم؟

چرا به یک مشاور تبلیغات نیاز داریم و این مشاور برای بهبود کسب و کار ما چه مزایایی به همراه دارد؟ یک مشاور تبلیغات و برندینگ باتجربه و آگاه چه ویژگی هایی را باید داشته باشد تا بتوانیم به او اعتماد کنیم؟ در این مقاله در رابطه با مشاور تبلیغات توضیحات مختصر و کاربردی برای شما ارائه شده و مطالعه آن برای آن دسته از عزیزانی که در جست و جوی ارتقای کسب و کار خود هستند توصیه می­شود. قبل از هر چیز، ابتدا بهتر است بدانیم تبلیغات در کسب و کار چه فوایدی دارد و به چه کسی مشاور تبلیغات و برندینگ گفته می­شود؟

مشاور تبلیغاتی در تهران

شرکت ما نمایندگان ساکن در تهران دارد و امکان جلسه و ملاقات حضوری وجود دارد. یک شرکت در یک مکان برای کار در کل کشور و با کل دنیا کافی است. برای جلسات مشاوره تبلیغات و برندینگ شرکت های بین المللی و خارج کشور ما امکان عقد قرارداد بصورت اینترنتی و برگزاری جلسات و کنفرانس اینترنتی داریم. در عصر دیجیتال امروز نیازی نیست در هر کشوری شعبه ای داشته باشید مخصوصا اگر محصول شما فیزیکی نباشد و خدماتی چون مشاوره ، طراحی وبسایت و اپلیکیشن، برنامه نویسی، تبلیغات مجازی، و دیجیتال مارکتینگ انجام می دهید.

فواید تبلیغات در کسب و کار

محصولی که تبلیغات خوب برای آن انجام شده، آسان­ تر به فروش خواهد رسید. نسبت به زمانی که در بازار توسط فروشنده به فروش می­ شود. اگر یک برند در بین مردم محبوب و خوب شناخته شود، مشتریان عکس العمل مثبت­ تری برای خرید آن نشان خواهند داد در مقایسه با زمانی که فروشنده برای فروش کالای خود به شدت تقلا می­کند. زمانی که مردم یک کالا را توسط تبلیغات کامل بشناسند و با مزایای خرید آن آشنا شوند، فروشندگان، دیگر نیاز به تلاش­ فراوان جهت قانع کردن مشتریان نخواهند داشت. این نکته برای کسب و کارهای آنلاین و خدماتی نیز صدق می­ کند. مشاور تبلیغات اینترنتی و یا همان مشاور تبلیغات مجازی نیز می تواند در امور تبلیغات موثر باشد.

تبلیغات موجب افزایش در فروش و ازدیاد مشتری می­شود. با تبلیغات می­توان خدمات با کیفیت و محبوب را بیش از پیش در اختیار مشتری قرار داد. با زیاد شدن مشتریان، شرکت­ ها و تولیدکنندگان حتی می­توانند برای خدمات خود درخواست نمایندگی کرده و از سود بیشتری بهره ببرند. با کمک مشاور تبلیغات و برندینگ ، می­توان کالاهای تولید شده را به تولید انبوه رساند. با افزایش تولید، سود بیشتری برای تولیدکنندگان ایجاد خواهد شد. تکرار تبلیغات، موجب می­شود که تولیدکنندگان نه تنها قادر باشند تا کالاهای خود را به سرعت در فروشگاه ها جایگزین کنند بلکه می­توانند بازار فروش کالای خود را گسترش داده و برای عرضه محصولات خود، با فروشگاه­های بیشتری قرارداد ببندند.

تبلیغات موجب شناخته ­تر شدن محصول تولیدکنندگان یا کالای خدماتی می­شود. با تبلیغات سایر خرده فروشان و کسب و کارهای دیگر، به همکاری با شما ترغیب شده و پیشنهاد همکاری می­دهند. برای مثال کسی که گرافیست است و کارهای گرافیکی انجام می­دهد، ممکن است از طرف شرکت­های تبلیغاتی، سینمایی، دفترهای روزنامه، مجلات و دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد همکاری بگیرد. در مورد محصولات تولیدکنندگان نیز به همین شکل است.

با تبلیغات، فروش کالاهای فصلی کاهش نخواهد یافت. از جمله این کالاها، می­توان به تورهای گردشگری اشاره کرد. این تورها که اکثر آن­ها در فصول خاصی، میان مردم پر تقاضا می­شوند، با تبلیغات و تخفیف­ های تبلیغاتی در دیگر فصول نیز توسط مردم خریداری می­شوند. در صورت وجود تبلیغات بهینه و کافی، رونق یک کسب و کار در فصل های افول، نخواهد خوابید و همچنان پابرجا خواهد ماند.

با تبلیغات مردم حس می­کنند این کالا یا خدمات نسبت به سایر محصولات شبیه به آن بهتر و با کیفیت­ تر است و بیشتر به آن اعتماد می­کنند. با تکرار روند خرید، آن­ها به آن محصول وابسته شده و حس وفاداری به کالا برایشان به وجود خواهد آمد. با به وجود آمدن حس وفاداری به کالا در افراد، آن­ها در هر موقعیت و هر زمان به هنگام نیاز، در میان انواع دیگر برندها، باز هم آن محصول را خریداری خواهند نمود.

بهترین مشاوره برندینگ در ایران

دکتر یاشا سازمند یکی از بهترین مشاوران برندینگ در ایران می باشد. تعداد مقالات علمی بین المللی به زبان انگلیسی منتشر شده در ژورنال های بین المللی دنیا، و تجارب مدیریت برند در شرکت های داخل و خارج ایران نشان دهنده تسلط و توانایی وی در حوزه مشاوره برندینگ و تبلیغات می باشد.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ مشاوره تبلیغات با شرکت مشاور آکام آتا شرکت آکام آتا سهامی خاص

چرا برای بهبود کسب و کار خود به مشاور تبلیغات اینترنتی نیازمند هستیم؟

مردم اغلب فکر می­کنند که شرکت ­های تبلیغاتی بسیار گران هستند و صرفا برای فعالیت ها، کمپین ها، برندها و کسب و کارهای بزرگ خدمات ارائه می­دهند. اما نمی­دانند که اکثر شرکت­ های تبلیغاتی، درآمد خود را از طریق خدمت به افراد یا شرکت­های کوچک­تر کسب می­کنند. یک مشاور تبلیغات می­تواند از هر کسب و کار، خواه کوچک و یا خیلی بزرگ، سود ببرد. پس دیگر نیاز نیست نگران هزینه ها یا پیشبرد امور تبلیغاتی خود باشید. کسب و کار خود را با خیال آسوده، به یک مشاور تبلیغات و برندینگ بسپارید. موارد زیر از جمله دلایلی هستند که چرا باید برای بهبود و رونق کار خود، به یک مشاور تبلیغات مراجعه کنیم:

آگاهی و تجربه مشاور تبلیغات در سال 1403

خیلی از شرکت­ ها به دلیل تجربه و دانشی که یک مشاور تبلیغات دارد، به او مراجعه می­کنند. استخدام یک کارشناس تبلیغات با تجربه در کسب و کارهای کوچک­تر، به خصوص زمانی که آن­ها در شرکت خود، بخشی برای انجام امور بازاریابی و تبلیغات ندارند، بسیار کاربردی و مفید خواهند بود. یک شرکت تبلیغاتی معمولاً به محققان، خریداران رسانه، هنرمندان و فیلمسازان و سایر کاشناسانی که شرکت ­های کوچک تر توانایی استخدام آن­ها ندارند، دسترسی دارد. یک مشاور تبلیغات یا شرکت کوچک تبلیغاتی، ممکن است تنها بخش بخصوصی از کار تبلیغات همچون تبلیغات و بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ را بر عهده بگیرد و در آن حرف ه­ای عمل کند. بنابراین، این نکته را باید در نظر گرفت که مراجعه­ کنندگان چه نوع تبلیغاتی نیاز دارند و به آن علاقمند هستند.

صرفه جویی در زمان با مشاور تبلیغات

استفاده از یک شرکت تبلیغاتی یا مشاور تبلیغات و برندینگ می­تواند از هدر رفتن زمان ارزشمند یک شرکت کسب و کار جلوگیری کند. استخدام یک مشاور تبلیغات در شرکت، به این معنی است که دیگر نیاز نیست که شما و کارمندانتان برای توسعه شرکت وقت اضافه بگذارید. این موضوع خصوصاً زمانی مهم­تر خواهد بود که شما کارمند خاصی برای انجام امور تبلیغاتی خود ندارید. استفاده از یک مشاور تبلیغات، به کارمندان شما کمک می­کند تا تنها بر روی کاری که در آن آموزش دیده­ اند و تبحر دارند، متمرکز شوند.

یک مشاور تبلیغات و برندینگ چه وظایفی دارد

یک مشاور تبلیغات و برندینگ ، متناسب با طرح و روند کار مورد درخواست مشتری، یکسری وظایف کوچک و بزرگ بر عهده خواهد داشت که می­تواند تمام آن­ها را به تنهایی انجام داده یا با همکاری همکاران و کارآموزان خود، کار را به سرانجام برساند. از جمله وظایف بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران و مشاور تبلیغات اینترنتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطمینان از اینکه تمام امور تبلیغاتی به شکل اصولی، قانونی و طبق چهارچوب شرکت پیش می­رود
  • بازنگری، مدیریت و تایید آگهی ­های مجلات در موقعیت ­های خاص مشاور تبلیغات اینترنتی
  • ارائه چشم­اندازهای تازه از طریق شبکه سازی جهت افزایش فروش و منفعت
  • شرکت در جلسات و رویدادهای بازاریابی در صورت نیاز
  • درک نیازهای مشتری و ارائه پیشنهادات مطلوب یا انجام خدماتی که ممکن است برای آن­ها منفعت ایجاد کند
  • پشتیبانی مشکلات و پاسخ صحیح به سوالات مشتریان، در کوتاه­ترین زمان ممکن
  • جست و جوی مشکلات موجود در روند بازاریابی و تبلیغات، و حل آن 
  • استفاده از کارآموزان و همکاران جهت تسریع در انجام کارها مثل پرینت گرفتن، عکاسی یا طراحی تبلیغاتی
  • کمک به آماده سازی کمپین­های تبلیغاتی در کنار کار بازاریابی و توسعه فروش
  • توسعه استراتژی های تبلیغاتی به منظور پیش بینی آینده کسب و کار 
  • بررسی و تایید سیستم توزیع اصول مورد ارتقا، جهت بهبود تصویر برند
  • تهیه لیست مشتریان بالقوه
  • آن تایم بودن یا خوش قول بودن در قرارهای کاری 
  • تماس گرفتن یا دیدار حضوری با مشتریان جدید و کنونی به منظور فروش فضای خالی آگهی در روزنامه یا سایت
  • گفت و گو در مورد هزینه، اندازه و تکرار تبلیغ، همچنین میزان زمان مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن تبلیغ در شبکه های مجازی
  • فراهم کردن طرح­ های آماده تبلیغاتی، کارت­ های بیزینس و دیگر اطلاعات مشتری برای استفاده در آگهی تبلیغاتی

علاوه بر موارد بالا، تهیه قرارداد به منظور تعهد دو طرفه مشاور و مشتری، حفظ و نگهداری اطلاعات منتشر شده از تمامی آگهی­های تبلیغاتی و کپی از آن­ها برای آسان­تر شدن امور مالیات و پرداخت دستمزد، همچنین ذخیره تمام رسیدهای پرداختی، جمع آوری حساب­ها و اطلاعات مشتریان به منظور تشخیص مشتریان بد حساب، به عبارت دیگر ایجاد یک لیست سیاه، از دیگر اموری است که یک مشاور تبلیغات باید در نظر گرفته و برای موفقیت کار خود انجام بدهد.

از جمله ویژگی ­های شخصیتی یک مشاور تبلیغات و برندینگ ، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • او باید فردی برون­گرا و اجتماعی باشد – مشاور تبلیغات
  • ذوق و ابتکار عمل داشته باشد
  • در برقراری ارتباط، حرفه­ای، توانا و مسلط باشد
  • اعتماد به نفس بالایی داشته باشد
  • خوش سر و زبان و صبور باشد
  • در انجام کار، پشتکار و همت داشته باشد و به آسانی تسلیم نشود
  • به یادگیری و مطالعه جدیدترین روش­های تبلیغاتی روز دنیا علاقمند باشد
  • جهت بهبود روند کار خود، دایره ارتباطی گسترده با اشخاص زیاد یا به عبارت دیگر ارتباطات مویرگی، داشته باشد.

مشاور تبلیغات کیست و چه وظایفی دارد؟

مشاور تبلیغات در زمینه فروش فضای تبلیغاتی فعالیت دارد. این فروش در انواع مختلفی از رسانه ها انجام می شود. مشاوران تبلیغات قصد دارند برنامه های بازاریابی را برای مشتریان به وجود بیاورند. این مشاوران حدود نیمی از تایم خود را در محیط اداری سپری می کنند و نیمه‌ی دیگر زمان را صرف مشارکت در رویدادهای بازاریابی و ملاقات با مشتریان می نمایند. 

آینده نگری مشاور تبلیغات

در چنین حالتی مشاور تبلیغات خلاق و باهوش از گزینه های منحصر به فرد برای بازاریابی مشتری بهره مند می شود. این برنامه های تبلیغاتی اموری همچون پاسخ به سوالات و تهیه برنامه های تبلیغاتی در مقیاس کامل را در بر می گیرد. این برنامه ها دید آینده نگری دارند و در سال های آینده محقق می شوند. تمام کارهایی که مشاور تبلیغات انجام می دهد، همسو با هدف اصلی شرکت انجام می گیرد. در این وضعیت مشاور باید از روند کاری خود تفسیر روشنی داشته باشد. به عنوان مثال از روشن بوده هدف پیام برای مشتری مطمئن باشد. ضمن اینکه این  پیام به خوبی به مشتری ابلاغ شود. مشاور تبلیغات برای موفق شدن در این موضوع باید فنون تحقیق و تحلیل بازار را بداند و آن ها را به کار بگیرد. این مشاور باید اطلاعات کافی در زمینه ارتباط گرفتن با مشتری و بهبود روابط خود با آن داشته باشد.

مشاور تبلیغات زیر نظر مشاور اصلی فعالیت می کند. در واقع این مشاور اصلی اطلاعات کافی را در اختیار مشاور تبلیغات قرار می دهد که استراتژی و برنامه ها را دریافت نماید. این استراتژی ها برای رساندن شرکت به سود کلان اهمیت دارد.

گزارش های این مشاور به مشاور اصلی تبلیغات ارائه می گردد. مشاور تبلیغات برای اینکه بتواند سود لازم را از نتایج کسب کند، باید با برنامه ریزی دقیق پیش برود. جلسه هایی برای توجیه سایر افراد و مشتریان توسط این مشاوران تشکیل می شود. در این جلسات شفاف سازی لازم از رویه کار انجام می گیرد و سیاست های به کار گرفته در بازاریابی روشن می شود. تبلیغاتی که در این نوع مشاوره به کار می رود، باید بسیار منحصر به فرد و خاص باشد. این تبلیغات باید مهیج و تاثیر گذار باشند و بتواند توجه سایر افراد را جلب نمایند.

مدرک تحصیلی مشاور تبلیغات در شرکت ما

دکترای مدیریت کسب و کار یا  کارآفرینی یا DBA

کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و MBA دانشگاهی فوق لیسانس

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا MBA دانشگاهی معادل فوق لیسانس

.

این مدارک گزینه خوبی برای اولین قدم جهت انتخاب مشاوران تبلیغات و برندینگ است. بسیاری از کارفرمایان لزوم حداقل ۱۰ سال سابقه کار مشاوران تبلیغات را برای فعالیت در شرکت خود در نظر می گیرند.

مشاوران تبلیغات از پروژه های تبلیغاتی مراقبت می نمایند. این پروژه ها همان پروژه های سازمانی می باشند. این شغل از جمله شغل های پرسود است که می تواند بابت هر جذبی پورسانت و کمیسیون بالایی دریافت نماید. بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران می تواند در صورت حرفه ای بودن به شکل دورکاری نیز فعالیت کند. ضمن اینکه در چند سازمان یا شرکت نیز به عنوان مشاور تبلیغاتی فعالیت می نماید. برخی افراد از این شغل به عنوان شغل دوم یا سوم بهره مند می کنند در صورتی که باید یک شغل اول با اولویت و تخصصی باشد.

شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ

شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ مانند شرکت آکام آتا به عنوان یک شرکت مشاور به شما در حوزه های بازاریابی، تبلیغاتی و برندینگ کمک می نماید. شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ باید در اساسنامه خود ارائه خدمات مشاوره را داشته باشد. مشاوره کسب و کار و مشاوره مدیریت و همچنین مرکز مشاوره کارآفرینی و حوزه های مرتبط در اساسنامه و جز خدمات شرکت آکام آتا می باشد و شرکت آکام آتا دارای مجوز مشاوره تجاری و تجاری سازی می باشد.

خدمات مشاور تبلیغات در شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ

  • مشاور تبلیغات برای به دست آوردن مشتری های جدید و بهبود وضعیت خدمات بازاریابی به خریداران از روش های مختلف همچون جلسات حضوری، تماس تلفنی و … بهره مند می شوند.
  • مشاوران تبلیغات، استراتژی های بازاریابی را برای مشتریان ایجاد می کنند و این استراتژی ها را برای توسعه کمپین های بازاریابی موفقیت آمیز عملی می نمایند.
  • مشاوران تبلیغات برای اینکه از نظر خط مشی های بازاریابی خدمات و محصولات قابل فروش  آپدیت باشند، در جلسات آموزشی منظم مشارکت می کنند.
  • مشاور تبلیغات با ارائه گزارش های بازاریابی به شکل مکرر و عرضه گزینه های گوناگون تبلیغاتی اقدام به حفظ روابط خود با مشتری می نماید.
  • مشاور تبلیغات و مشاور تبلیغات اینترنتی از برنامه های ارائه شده و صفحات گسترده برای تخمین هزینه های کمپین بازاریابی منظم برای مشتریان بهره مند می باشد.

مهارت های مشاور تبلیغات

مشاور تبلیغات حرفه ای در دیدار با عامه مردم و مشتریان بسیار خوب عمل می کند. ضمن اینکه آن ها در این پروسه مشتریان را برای بهره مندی از خدمات بازاریابی متقاعد می کنند. همچنین به آن ها گوشزد می کنند که این موضوع نیاز به مهارت یا دانش خاصی ندارد و همه از عهده انجام آن بر می آیند. مشاور تبلیغات اینترنتی
سخنان مشاور تبلیغات می تواند تاثیر آنی یا تدریجی بر سایر مخاطبان و مشتریان داشته باشد. در واقع نفوذ و تاثیر کلام یک مشاور خوب با بهره مندی از تکنیک های گفت و گو و بازاریابی بهبود می یابد. در نتیجه فرد می تواند به اهداف ایده آل خود به راحتی دست یابد. مشاور خوب حسی از اعتماد را در بین مشتریان خود ایجاد می کند و روحیه کاری تیم را بالا می برد.

کسب مهارت های گروهی و سازمانی مشاور تبلیغاتی

مشاوران تبلیغات قادر هستند چندین کمپین بازاریابی را به شکل همزمان مدیریت نمایند. این مدیریت با فراهم کردن لیست دقیقی از مخاطبان و مشتریان بالقوه انجام می شود. افرادی که برای انجام این گروه از کارها معرفی می شوند، باید از مهارت های سازمانی برخوردار باشند.

مشاور تبلیغات باید در عرصه تبلیغات، تجارت، ارتباطات، بازاریابی یا یک رشته تحصیلی مرتبط با تبلیغات مدرکی چهار ساله داشته باشد. اکثر کارفرمایان تمایل به استخدام افرادی دارند که علاوه بر داشتن مدرک رسمی، از سابقه کار در زمینه توسعه تجارت یا فروش نیز برخوردار باشند. بنابراین مشاور تبلیغاتی که دارای تخصص تحصیلی و سابقه کاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی است، گزینه خوبی برای انتخاب می باشد.

مدیریت زمان در روند مشاوره تبلیغاتی

  • کمپین های مربوط به بازاریابی بر روی مدیریت زمان بسیار متمرکز می شوند. یک بازاریاب حرفه ای باید بتواند از موقعیت های سخت و زمان های کوتاه به نفع خود استفاده کند. ضمن اینکه امکان صحبت درباره محصول را حتی در زمان کوتاه فراهم نماید.
  • مشاور تبلیغات برای تهیه گزارش های بازاریابی و تشکیل مکان های تبلیغاتی نیاز به مهارت های پایه ای کامپیوتر و آشنایی با نرم افزار ورد خواهد داشت.
  • مشاور تبلیغات باید ارتباط موثری با مشتریان بالقوه داشته باشد. این ارتباط ها باید به شکل رو در رو و از طریق تماس باشند. افرادی که از مهارت کلامی برخوردار هستند، در حرفه خود بسیار موفق می باشند.

آموزش شغلی برای مشاور تبلیغات اینترنتی

مشاور تبلیغات اینترنتی برای شروع کار خود نیاز به آموزش شغلی دارد. در طی این آموزش با چگونگی فروش و روابط با مشتری آشنا می گردید. بعد از استخدام در شرکت، مدیر بازاریابی حدود یک  تا ۲ هفته بر روی کار مشاور تبلیغاتی نظارت دارد. در این پروسه کمپین های بازاریابی برای مشتریان ایجاد می گردد، فروش انجام می شود و به تربیت مشاوران تبلیغاتی مانند خود می پردازند.

مشاوران تبلیغات دارای حقوق پایه هستند. این شغل می تواند سود زیادی برای افراد به همراه داشته باشد. این موضوع به مهارت های فردی بستگی دارد. ضمن اینکه فعال بودن و مشارکت داشتن در امور بازاریابی سبب رشد مهارت های گفتاری آن ها نیز خواهد شد. پاداش کمیسیون بر روی حقوق پایه مشاوران پرداخت می شود.

بسیاری از کارفرمایان برای مشاور تبلیغات خود از مزایای زیادی همچون بیمه عمر، بیمه بازنشستگی و بیمه دندانپزشکی بهره مند می شوند.

اما خدماتی که مشاوران تبلیغاتی می توانند ارائه کنند چیست؟

  • هنگامی که می خواهید جایگاه حقیقی سازمان و شرکت خود را به خوبی بشناسید، می توانید از مشاور تبلیغات بهره بگیرید.
  • وقتی که علاقه مند هستید تا فعالیت های تبلیغاتی رقیبان خودتان را به بهترین شکل رصد کنید و بر اساس آن برای خود برنامه ی بازاریابی مناسبی تدارک ببینید.
  • هنگامی که می خواهید عملکرد گذشته و فعلی خودتان را به خوبی بررسی نمایید.
  • وقتی که فعالیت های تبلیغاتی خودتان در تولیدات سمعی و بصری رسانه ای را می خواهید  نظارت کنید، مشاور تبلیغاتی برای این کار فردی مناسب می باشد.
  • مشاور تبلیغات برای بررسی تمامی فعالیت های تبلیغاتی گذشته ی کسب و کارتان و همچنین فعالیت فعلی و آینده ی تبلیغاتی شما فردی بسیار مناسب است.
  • در مطلب مشاور تبلیغاتی در تهران نیز بهتر است که بدانید شخصی که می تواند با تحصیلات آکادمیک و همچنین تجربیات ارزنده ی خودش خدماتی مبتنی بر تحقیقات بازاریابی را به مشتریان شما بدهد، مشاور تبلیغاتی است.
  • برای افزایش انگیزه های مشتریان جهت خرید بیشتر از شما همراه با رضایت خاطر فراوان، مشاور تبلیغاتی مناسب ترین فرد است.
  • در صورتی که مشتریان غیر فعال خودتان را می خواهید به مشتریانی پویا و فعال و پیگیر تبدیل نمایید.
  • هنگامی که  ارتباطات دو طرفه ی خودتان با مشتریان را می خواهید به کیفیتی بیشتر و پایدار ارتقا بخشید. مشاور تبلیغات
  • برای کارهای تبلیغاتی خلاقانه می توانید از این افراد بهره بگیرید. مشاور تبلیغات
  • وقتی که می خواهید که پایه های سازمان و شرکت خودتان را تقویت کنید و جایگاه خودتان را بین رقیبان ارتقا دهید و آن جایگاه را نیز تثبیت نمایید.
  • زمانی که تمایل دارید فعالیت های ساده و سنتی بازاریابی خودتان را به شکل امروزی و با پیشرفت های رسانه ای و تبلیغاتی امروزی سازگارتر کنید.

بررسی وظایف بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران و سایر نقاط کشور 

  • مشاور تبلیغاتی می تواند بهترین خدمات مشاور تبلیغاتی در تهران در حوزه ی تبلیغات را به مدیران و سازمان ها بدهد.
  • بررسی فعالیت های سازمانی و تبلیغاتی شما را می تواند به خوبی انجام دهد.
  • برای ارتباط گرفتن بهتر با مشتریانتان می تواند برنامه ریزی فوق العاده مناسبی داشته باشد.
  • در صورت تمایل شما می تواند فعالیت های تبلیغاتی شما را سازمان دهی کند و یا از طریق فعالیت های تحقیقاتی بهبود ببخشد.
  • می تواند برنامه ریزی بسیار مناسبی با اهداف آینده ی کارفرمایان محترم انجام دهد.
  • تحلیل کارهای تبلیغاتی رقبا را می تواند به بهترین شکل ممکن صورت دهد و گزارشی از این تحلیل ها به کارفرمایان و مدیران سازمان ها بدهد.
  • می تواند تمامی فعالیت های رقابتی و بازاریابی شما را مدیریت کند و هزینه های شما را در جای مناسب و در زمان مناسب و به مقدار مناسب به کار گیرد.
  • آگاه سازی به موقع و آموزش صحیح فروشندگان سازمان و یا شرکت شما برای رسیدن به اهداف مد نظرتان
  • می تواند هماهنگی های مورد نیاز شما را با قسمت بازرگانی شرکت و یا سازمان شما ارتقا دهد.
  • همچنین در مطلب بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران جالب است که بدانید مشاور تبلیغاتی حتی می تواند برنامه و دستور العملی اجرایی و کاملا سازگار با افراد مصرف کننده و افراد فروشنده ی شرکت شما تهیه نماید.

مشاور تبلیغاتی با شناخت شرایط یک شرکت و کسب و کار، و کسب شناخت از محصولات، خدمات و به طور کل کسب و کار طرف قرارداد خود وظایف خود را به انجام می رساند. برنامه ریزی و اجرای برنامه های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز کسب و کارها در زمینه ی تبلیغات و برندینگ نیز از کارهایی است که باید به انجام برساند. او باید با طراحی دقیق و هدفمند یک برنامه تبلیغاتی برای ساختارمند کردن برنامه های تبلیغاتی تلاش کند. همچنین باید با ارائه ی هزینه های پیش رو کارفرما و مشتری های خود را در این زمینه مطلع سازد. بهترین مشاور تبلیغاتی با درک نیاز های مشتری ها و توصیه ی محصولات در بازار هدف درست به اهداف کسب و کار یاری می رساند. او با ایجاد لیست اولویتی از مشتریان هدف برنامه ی تبلیغاتی خود را در همان جهت پیش می برد. به این ترتیب با انجام فعالیت های خود در جهتی پیش می رود که هزینه های انجام شده برای تبلیغات بر اثر سود حاصله به خوبی جبران می شود.

استراتژی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات

مشاور تبلیغات در برند سازی شامل تعیین استراتژی بازاریابی است. به ترتیب هدف معرفی نام و ایجاد تصویری متفاوت در ذهن مشتری دنبال می شود. برندسازی باعث می شود تا کسب و کار شما در ذهن مصرف کننده به خوبی ثبت شود و این امر باعث جذب و حفظ مشتریان در محیط رقابتی بازارخواهد شد. یک مشاور تبلیغات حرفه ای کارش را با تحقیق در مورد نام تجاری یک کسب و کار، و نوع تبلیغات مورد نیاز برای کسب و کار شما آغاز کرده و با شناسایی رقبا و مشتری های شما ادامه می دهد. سپس به ارائه ی استراتژی مناسب برند شما می پردازد و با روش های نوین تبلیغاتی برای جایگاه سازی برای برند شما در میان مخاطبان تلاش می نماید. در دنیای امروز، یک برند حرفه ای صرفا با یک نشانه یا لوگو معرفی نمی شود؛ بلکه در یونیفرم پرسنل، رنگ سازمانی و حتی رفتار بخش خدمات مشتریان، به علاوه ی تمام عناصر بازاریابی و تبلیغاتش تعریف می شود. اگر هدف شما انتقال پیامی خاص است و برای فروش بیشتر و یا تغییر تصویر ذهنی برندتان تلاش می کنید، می توانید با کمک گرفتن از مشاوره تبلیغات طرحی خلاقانه برای رسیدن به هدف خود به دست آورید. خلاقیتی که مشاوران می توانند داشته باشند کمک می کند تا گروه مخاطبان هدف خود را هر چه بیشتر تحت تاثیر قرار دهید. در نتیجه مخاطبان شما بیشتر با برند شما درگیر خواهند شد و به مصرف کنندگانی دائمی تبدیل می شوند. به عنوان مثال طراحی زیبا برای لوگو توجه مخاطبان را جلب می کند، ارزش محصول را افزایش می دهد و به این ترتیب می توانید محصول خود را با قیمت بالاتری عرضه کنید. و در نتیجه درآمد حاصل از فروش خود را افزایش می دهید.

مشاوره کاری انلاین با شرکت آکام آتا

مشاوره کاری انلاین پس از رزرو وقت مشاوره و پرداخت هزینه مشاوره با کارشناسان شرکت یا مدیریت شرکت انجام میگیرد. مشاوره کاری انلاین در حوزه مشاوره کسب و کار و مشاوره مدیریت، بازاریابی و فروش و تبلیغات و برندینگ ارائه می شود.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا 1403 بهترین نتایج تبلیغاتی با مشاور تبلیغاتی مشاوره تبلیغات شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی در گیلان انزلی رشت AKAM ATA Company Business and Advertising Company Digital Marketing Agency

مشاور تبلیغات و برندینگ مراحل استخدام و همکاری در 1403

برخی تحقیقات نشان داده اند که مخاطبان نسبت به تبلیغات تلویزیونی که خلاقانه طراحی شده باشد، بیشتر ازدیگر عناصر تبلیغاتی واکنش نشان می دهند. به ویژه تبلیغات تلویزیونی ای که مناسب با موضوع و هدف قرار دادن مخاطب خاص طراحی شده باشد. مشاور تبلیغات می تواند کمک کند تا در کنار برخورداری از امکانات حرفه ای برای ساختن تبلیغات تلویزیونی مانند کارگردان های حرفه ای، مفاهیم، و سناریوی جالب با ایده های جذاب پیش برویم و در نتیجه تبلیغات تلویزیونی برجسته ای تولید کنیم. البته تولید تبلیغات تلویزیونی عمدتا کار پر هزینه ای است، اما فرآیندی است که بازده خوبی برای هر کسب و کاری به همراه خواهد داشت. با داشتن برنامه ریزی درست در استفاده از رسانه های مناسب برای تبلیغات می توان بهترین بهره را از تبلیغات برد. هدف اصلی برنامه ریزی برای رسانه ها، شناسایی بهترین رسانه و روش برای انتقال پیام به مخاطبان است. اهمیت برنامه ریزی برای رسانه از آن جهت است که راه درست و موثر ارتباط با مخاطبان هدف به عنوان یک هدف بازاریابی تعیین شده و میزان فروش و کسب درآمد افزایش می یابد. مشاوره تبلیغات مناسب ترین پلتفرم رسانه ای را برای تبلیغ هر کسب و کار یا برند شناسایی می کند. یک تیم برنامه ریزی رسانه ای متشکل از مشاوران حرفه ای تعیین می کند که چه وقت، کجا و چگونه پیام شما به گونه ای موثرتر انتقال می یابد. هدف اصلی این کار تمرکز بیشتر بر مخاطب هدف است تا در زمان مناسبی فرآیند انتقال پیام صورت بگیرد و بازده خوبی به همراه داشته باشد.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا 1403 بهترین نتایج تبلیغاتی با مشاور تبلیغاتی مشاوره تبلیغات شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی در گیلان انزلی رشت AKAM ATA Company Business and Advertising Company Digital Marketing Agency

مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا، تبلیغات چاپی با ما نیست

استفاده از بازاریابی دیجیتال مانند بهره بردن از اینترنت و فضای آنلاین، تلفن همراه و رسانه های مدرن و دیجیتال، عاملی برای کسب موفقیت در بازار امروز هستند. مشاور تبلیغات با تحقیق و بازاریابی، تعیین می نماید که کدام رسانه، مخاطبان برند شما را به طور گسترده تری مورد هدف قرار می دهد و در میان آنها پرکاربردتر است. این مشاوران تلاش می کنند رسانه های دیجیتال مناسب با بودجه و اهداف یک برند را انتخاب نموده و با پیشرفته ترین روش ها در عرصه ی رسانه های اجتماعی فعالیت نمایند. استفاده از تمام روش های تبلیغاتی ممکن در کنار شیوه های مدرن به منظور جذب حداکثری مخاطبان صورت می گیرد. به این ترتیب حتی از تبلیغات چاپی نیز استفاده می شود. مشاوران تبلیغات سعی می کنند همواره خود را به روز نگه دارند تا بتوانند بهترین شیوه های تبلیغاتی را به مراجعین خود معرفی نمایند. دنیای امروز یک دنیای تک بعدی نیست و دیگر نمی توان در بازار امروز تنها با اتکا به داشتن یک تخصص و یا یک رابطه خوب کاری، به راه اندازی کسب و کاری موفق اقدام کرد. با وجود رقابت گسترده در بسیاری از زمینه ها کسانی موفق تر خواهند بود که بتوانند نیاز ها را زودتر شناسایی کرده و اقدامات اصولی خود را بر اساس آنها انجام دهند و محصولات و خدمات متناسبی را ارائه دهند.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا 1403 بهترین نتایج تبلیغاتی با مشاور تبلیغاتی مشاوره تبلیغات شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی در گیلان انزلی رشت

مشاور تبلیغات اینترنتی و برندینگ

برند و برندسازی در بازار امروز که محصولات و خدمات مختلفی هر روزه به بازار اضافه می ‌شوند امری ضروری است. برای اینکه همه کسب و کار شما را بشناسند باید به برندسازی اهمیت دهید و صاحب برند خود شوید. یک مشاور تبلیغات اینترنتی و برندینگ در این مسیر به شما کمک می کند تا در بنیان گذاری برند خود موفق عمل کنید. تا پیش از اینکه برند سازی به امری ضروری تبدیل شود، تنها کارکرد تبلیغات افزایش فروش بود؛ یعنی با کمک گرفتن از بهترین مشاور تبلیغاتی به تبلیغات پرداخته می شد تا فروش افزایش یابد. اما پس از آنکه برند به میدان آمد تبلیغات دو کارکرد جدید پیدا کرد و آن هم برندینگ و رقابت در برابر رقبا است. در واقع امروزه دیگر برخلاف گذشته، هدف تبلیغات دیگر فقط و فقط افزایش فروش نیست؛ بلکه برخی از برند‌ها و کسب ‌و‌ کار‌ها، تبلیغات برای بیشتر دیده شدن و ماندن در ذهن مشتری ها انجام می دهند. به همین دلیل روش ‌های محاسبه ی بازگشت هزینه ی تبلیغات نیز فقط بر مبنای میزان فروشی که بر اساس تبلیغات به دست می‌ آید صورت نمی گیرد. بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران می تواند در این امور راهنمای شما باشد.

در ابتدا، برندینگ فقط در مورد کالا‌ها صورت می گرفت. یعنی به این ترتیب که کسب و کار ما باید کالایی تولید می‌ کرد تا بتواند بر اساس آن یک برند ایجاد کند. اما کم کم برندسازی به بخش خدمات نیز راه یافت و امروزه برندهای معروفی در زمینه های خدماتی همچون حمل و نقل درون شهری در ایران فعالیت می کنند بدون آنکه خودرویی تولید ‌کند و نه حتی هیچ کالای دیگری. بلکه این گونه شرکت ها تنها یک خدمات‌ دهنده در زمینه ی حمل و نقل و ارائه ی تاکسی هستند. بهترین مشاور تبلیغاتی می تواند تمام این موارد را برای شما با ذکر مثال ها و جزییات بیشتر توضیح دهد.

مشاوره تبلیغاتی در تهران

امروزه در شرکت ‌های مختلف برندینگ و مشاور تبلیغاتی درتهران سعی بر این است که با استفاده از روش‌ ها و تکنیک ‌های مرتبط، بتوان یک برند متناسب و قوی را جا انداخت. تبلیغات با هر هدف و از هر طریقی که اجرا شود باید متناسب با استراتژی‌ ها و دستورالعمل‌ های برند رفتار کند. یکی از مسائل مهم در شرکت‌ هایی که به دنبال برندسازی و تبلیغات هستند، داشتن واحد‌های برندینگ و تبلیغات است که با استفاده از بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران می توان به آن رسید. اما به هر حال در مورد برندها و شرکت‌ های کوچک همیشه مسئله ی محدودیت منابع و نیاز به کاهش هزینه ‌ها وجود دارد، و شاید نتوان یک واحد ثابت برندینگ و تبلیغات داشت.  به همین دلیل است که استفاده از مشاور تبلیغات اینترنتی یا  مشاوره تبلیغاتی و برندینگ برای این شرکت ‌ها لازم و ضروری است. حتی برند‌ها و شرکت‌ های بزرگ و شناخته شده نیز برای تغییر برند یا کمپین‌ های بزرگ تبلیغاتی از مشاور تبلیغات اینترنتی بهره می ‌گیرند تا یک مشاور به عنوان بهترین مشاور تبلیغاتی که بیرون از سیستم کاری خودشان است و با نگاه تخصصی به کارهای آنها نگاه کند. بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران با یک نگاه همه جانبه به کسب ‌و کار، اهداف بلند مدت و استراتژیک آن، سیاست ‌های فروش و بازاریابی کسب و کار، و برندینگ آن کسب و کار فعالیت خود را انجام می دهد.

مزیت های داشتن بهترین مشاور تبلیغاتی چیست؟

حرکت در مسیر تبلیغات حرکت ساده ای نیست. بدون آگاهی از جزییات، موانع پیش رو و پیچ و خم های راه ممکن است شکست سنگینی را متحمل شویم. با بهره مندی از بهترین مشاور تبلیغاتی راهی که یک برند باید برای رسیدن به بازار هدف و کسب موفقیت طی نماید بر ما آشکار می شود. امروزه تبلیغات یکی از راه های اصلی ارتباط با مشتری ها می باشد. پس به این ترتیب موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها وابسته به تبلیغات صحیح و برنامه ریزی شده است. داشتن بهترین مشاور تبلیغاتی ، می تواند باعث شکل گیری موفقیت یا عدم موفقیت برند بشود. به عبارت دیگر، تبلیغات راهی برای رساندن پیام های یک برند به مشتریان خود در جاهای مختلف است. تاثیر مشاور تبلیغاتی در مسیر موفقیت شرکت ها انکار ناپذیر است. امروزه به منظور اینکه تبلیغات کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشد باید مجموعه ی فعالیت های تبلیغاتی زیر نظر یک مشاور و بر اساس یک برنامه ی تبلیغاتی درست انجام بگیرد. داشتن برنامه ی تبلیغاتی به کسب و کار ما کمک می ‌کند تا با گام برداشتن و طی یک مسیر اصولی و درست به نتیجه ‎ی مورد نظر خود دست یابیم. به این منظور مدیران یک شرکت باید در ابتدا درک و آشنایی کافی از مفاهیم تبلیغات، برندینگ، و بازاریابی داشته باشند. همچنین باید بدانند تبلیغات یک سرمایه گذاری اصولی برای کسب و کار آن ها محسوب می شود. و در نهایت حرکت موفق در این مسیر جز با داشتن یک مشاور حرفه ای در امر تبلیغات امکان پذیر نیست.

مزیت همکاری با مشاور تبلیغاتی

بهترین مشاور تبلیغاتی در ابتدای کار خود، راهکارهایی را درقالب مشاوره به مشتریان خود ارائه می دهد. به این منظور او ابزارهای درست تبلیغاتی را برای محصول مورد نظر معرفی می نماید. به علاوه با ارائه ی یک هزینه ی کلی و حدودی، مشتری خود را در جریان هزینه هایی که باید در این راه بپردازد قرار می دهد. مشاوران تبلیغاتی راه های درست تبلیغات برای یک کسب و کار را شناسایی می کنند و از تبلیغات در رسانه های نادرست پرهیز می کنند. آنها تشخیص می دهند که برای معرفی یک کالای به خصوص در برخی از رسانه ها تنها هزینه به هدر می رود و بازدهی به دنبال نخواهد داشت. بهترین مشاور تبلیغاتی در مشاوره ی اولیه ای که با صاحبان کسب و کار انجام می دهد، تمام اطلاعات لازم را در اختیار مشتری ها قرار می دهد. به علاوه مشاور تبلیغات  در تمام مراحل تولید تبلیغات بر تمام هزینه ها و کیفیت اجرا، نظارت مستقیم دارد. این مشاور باید پس از اجرای تبلیغات نیز به کار خود ادامه داه و با بررسی بازخورد تبلیغات اثر بخشی آن ها را زیر نظر داشته باشد. به این ترتیب بسته به مسائل مطرح شده، بخش هایی که ضعیف به نظر می رسد را تقویت نموده و نقاط قوت را پر رنگ تر نماید. اما مهمترین مزیت همکاری با یک مشاور تبلیغاتی این است که او با دانش کافی در زمینه های مختلف همچون بازاریابی و مدیریت برند، تبلیغات را به شیوه ای علمی به پیش می برد و با تعریف درستی از تبلیغات، تبلیغات را به منظور کامل کردن ابزارهای ارتباطی یکپارچه بازاریابی انجام می دهد.

مهارت هایی که مشاوران تبلیغاتی باید داشته باشند

  • توانایی انجام فعالیت های سازمانی مشاور تبلیغات

به دلیل این که مشاور تبلیغاتی فعالیت های مختلف تبلیغاتی سازمان و شرکت  را بر عهده می گیرد، باید بتواند ارتباطی عمیق و سازمان دهی شده را با مشتریان شما و فعالیت های تبلیغاتی اش برقرار سازد.

  • تسط در امورات کامپیوتری مشاور تبلیغات

از دیگر مهارت های مشاور تبلیغاتی کار با کامپیوتر و پردازش های آماری و مدل های موجود در بازار تبلیغات می باشد. نوشتن گزارشات بازاریابی و تسلط در برنامه های کامپیوتری مرتبط با حوزه ی تبلیغات از ضروریات کار مشاوران تبلیغات حرفه ای می باشد.

  • روابط عمومی ایده آل مشاور تبلیغات

در مطلب بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران خوب است که بدانید از بدیهیات و لوازم اصلی کار مشاوران تبلیغاتی، تسط بر مهارت ارتباط گیری با افراد مختلف سازمان ها و شرکت های گوناگون است. مشاورین تبلیغاتی که توانایی بسیار پایینی در روابط عمومی دارند، برای فعالیت دشوار مشاوره ای اصلا مناسب نیستند چون از اصلی ترین مهارت های فرد مشاور روابط عمومی بالای آن ها می باشد.

  • برتری در فن مذاکره مشاور تبلیغات

مشاور تبلیغاتی مناسب شخصی است که یکی از هنرهایش فقط خوب صحبت کردن و آشنایی به فنون مذاکره با سازمان ها و ارگان های مختلف می باشد و به خوبی می تواند آن ها را در جهت اهداف شما متقاعد نماید. 

  • مهارت مدیریت نمودن زمان مشاور تبلیغات

مشاور تبلیغاتی فردی است که به خوبی می تواند تمامی اهداف و برنامه های شما را در خاطرش بسپارد و برنامه ای دقیق با مدیریت زمانی دقیقی را برای رسیدن به اهداف شما تهیه کند تا زمان و سرمایه ی شما به هدر نرود.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا 1403 بهترین نتایج تبلیغاتی با مشاور تبلیغاتی مشاوره تبلیغات

چرا باید مشاور برندینگ داشته باشید؟

برای تمام محصولات و خدماتی که استفاده می کنیم، کیفیت وقتی با خاص بودن همراه می شود نتیجه ای فوق العاده عالی خواهد داشت. خلق برند زمانی اهمیت خود را بهتر نشان می دهد که با دقت بیش تری به اطراف خود نگاه کنید. امروزه کسب و کارهای متنوع رونق بسیار زیادی پیدا کرده و بازار، عرضه و تقاضا را تحت تأثیر خود قرار داده اند. به همین دلیل است که تنها کیفیت و برخی از خصوصیت های ویژه حرف اول و آخر را در جذب مشتری نمی زند.

مشاور برندینگ با تکیه بر دانش خود کارهایی را برای خلق برند انجام می دهد و مجموعه شما را به مخاطب می شناساند. به این ترتیب، مشاور برندسازی محصولات، خدمات و شرکت شما را به عنوان یک برند نام آشنا به مخاطبانتان معرفی می کند. در واقع این فرد برای مجموعه شما و محصولات و خدمات آن یک شناسنامه درست می کند تا برای همیشه در ذهن ها باقی بمانید. بنابراین به خوبی قادر به وارد شدن به فضای رقابتی با سایرین خواهید شد. ۳ مورد از مهم ترین کارهایی که مشاور برندینگ انجام می دهد، عبارت هستند از:

  • تشخیص نیازهای مشتریان
  • آماده کردن و ارائه کلیدهای لازم برای منحصر به فرد شدن به مدیر شرکت برای اجرایی شدن راهکارها
  • بررسی رقبا و تدوین نقشه راه به منظور موفق شدن در بین تمام رقبای کاری

مزایای مشاور برندینگ برای شرکت ها کدام است؟

برخی از مزیت هایی که بهره مندی از یک مشاور برندینگ برای شرکت شما دارد، شامل موارد زیر می شود:

  • شرکت شما اعتبار بیش تری در بین رقبا پیدا می کند.
  • پس از برند شدن نیاز زیادی به تلاش فراوان برای جذب مشتری نخواهید داشت.
  • اعتماد مشتری ها بالا می رود.
  • می توانید محصولات و خدمات خود را با قیمتی بالا به مشتریان خود عرضه کنید.
  • با محصولات و خدمات مشابه خود در بازار کاملاً متمایز می شوید.
  • سفارش های تجاری و مبادلات اقتصادی شما افزایش پیدا می کند.

چرا همه کسب و کارها به مشاور تبلیغاتی نیاز دارند؟

امروز کسب و کار اینترنتی در دنیا رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. عموم کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، درآمد بسیار خوبی دارند. کسب و کار اینترنتی در واقع به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که، به صورت آنلاین و از طریق اینترنت جهت کسب درآمد و بدون واسطه انجام می شود. یعنی برای اینکه بتوانیم کسب و کار خود را کاملاً اصولی و به طور دقیق راه اندازی کنیم و در کار خود پیشرفت نمائیم، باید از مشاور تبلیغاتی کسب و کار استفاده کنیم.

امروزه ۸۰% کسب و کارهای راه‌اندازی شده آنلاین و اینترنتی به دلیل نداشتن مشاور تبلیغاتی با مشکل مواجه شده و در همان مراحل اولیه کار متوقف می شوند. پس در شروع کسب و کار اینترنتی هدف نهایی را مشخص کرده و در همان زمینه برنامه ریزی می کنیم. به طور مثال تعیین می کنیم که می‌خواهیم یک لباس فروشی ساده بزنیم، یا یک فروشگاه بزرگ اینترنتی مثل دیجی کالا، یا سایت دیوار. پس از تصمیم گیری روی هدف کاری خود متمرکز می‌شویم. در مرحله دوم، راه اندازی سایت می باشد که باید از مشاورین متخصص در این زمینه کمک بگیریم. در مرحله بعد تامین کالا یا خدماتی است که می‌خواهیم در سایت خود به عموم ارائه دهیم. در کل تمامی این مراحل با وجود مشاور تبلیغاتی امکانپذیر می باشد.

مشاور تبلیغات کیست؟

برای این که بدانیم مشاور تبلیغات کیست و در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند باید بگوییم مشاور تبلیغات فرد یا شرکتی است که به سایر کسب و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه طراحی و اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی کمک می‌کند. این دسته از مشاوران درک عمیقی از بازار، مشتریان هدف و شیوه‌های تبلیغاتی دارند. از این رو با بررسی و تحلیل نیازها و اهداف مشتریان، استراتژی‌های مناسب را تعیین می‌کنند. مشاوران تبلیغات به مشتریان خود کمک می‌کنند تا برنامه‌های تبلیغاتی موثرتری را ایجاد کنند. همچنین برای تعیین اهداف، انتخاب رسانه‌های مناسب، ایجاد محتوا، برنامه‌ریزی بودجه، طراحی گرافیکی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف با مشتریان خود همکاری می‌کنند. اگر بخواهیم به بیانی ساده‌تر بگوییم که مشاور تبلیغات کیست، فرد یا تیمی از افراد متخصص است که با ارائه یک سری راهکار به کسب و کارها، ادارت و شرکت‌ها کمک می‌کنند تا برند و محصولات خود را به بهترین نحو ممکن به مخاطبان ارائه دهند. این کار موجب رشد، افزایش فروش و درآمدزایی کسب و کار می‌گردد.

حیطه فعالیت مشاور تبلیغات هیچ محدودیتی ندارد و تمامی حوزه‌های مختلف تبلیغات مانند روزنامه، تلویزیون، رادیو، تبلیغات آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات از طریق تلفن همراه و تبلیغات خارج از خانه OOH و… را شامل می‌شود. کارشناسان فعال در این عرصه با بررسی نیازها و هدف‌های مشتریان، تحلیل بازار، جمع‌آوری اطلاعات و پژوهش‌های مربوطه، استراتژی‌های تبلیغاتی مناسب را تعیین و به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. بهترین مشاور تبلیغات فرد یا شرکتی است که در تولید محتوا، طراحی گرافیکی، برنامه‌نویسی وب، روابط عمومی و ارتباطات با رسانه‌ها تبحر داشته باشد. از این طریق به مشتریان خود کمک می‌کنند تا استراتژی‌های تبلیغاتی را در طول زمان پیگیری کرده و در صورت لزوم تغییرات و بهبودهای لازم را ایجاد کنند تا بهترین نتیجه را برای مشتریان خود به‌دست آورند.

وظایف مشاور تبلیغات چیست؟

پس از آن که دریافتیم مشاور تبلیغات کیست وقت آن است که با وظایف او آشنا شویم. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مسئولیت‌های مشاور تبلیغات به اختصار اشاره خواهیم کرد.

  • تحلیل نیازها و اهداف مشتری: مشاور تبلیغات باید نیازها و اهداف مشتریان را به‌طور دقیق تحلیل کند. درک بازار هدف، شناخت رقبا، مشتریان هدف و اهداف کسب و کار مشتری نیز از جمله مواردی هستند که به طور دقیق باید شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند.
  • استراتژی تبلیغاتی: پس از شناخت و تحلیل نیازها و اهداف، مشاور تبلیغات باید استراتژی‌های تبلیغاتی مناسب را تعیین کند. این فرایند شامل انتخاب رسانه‌های تبلیغاتی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، تبلیغات آنلاین و… از همه مهم‌تر نحوه ارسال پیام، تعیین بودجه و زمانبندی می‌شود.
  • طراحی و تولید محتوا هدفمند: مشاور تبلیغات مسئول برنامه‌ریزی و تولید تمام محتواهای تبلیغاتی است. ایجاد شعار، ایده‌پردازی تصاویر و متن‌ها، طراحی گرافیکی و تولید محتواهای متنی تبلیغاتی از وظایف مشاور تبلیغات هستند.
  • برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی: همانطور که در بخش مشاور تبلیغات کیست گفته شد، مشاور تبلیغات مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی را بر عهده دارد. این شامل تعیین روش‌های ارتباط با مخاطبان، مشخص نمودن جزئیات اجرای کمپین، همکاری با تولیدکنندگان محتوا و بررسی پیشرفت کمپین می‌شود.
  • ارزیابی و بهبود: مشاور تبلیغات باید عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کند. براساس نتایج و بازخوردها، اقدامات بهبودی را پیشنهاد می‌دهد و استراتژی را با توجه به نتایج پیش برده یا تغییر می‌دهد.

انواع روش های تبلیغاتی با تصویر اینفوگرافی

بهترین روش های تبلیغاتی اینفوگرافی تبلیغات مشاور تبلیغات و برندینگ شرکت آکام آتا

مشاوره تبلیغات پزشکی

انواع تبلیغات را لیست کرده و نام ببرید؟

امروزه تبلیغات رکن اصلی هر نوع کسب و کاری است. از این رو این که به یک حوزه بسیار گسترده و تخصصی بدل شده است.

  • تبلیغات روزنامه و مجله: تبلیغاتی که به صورت آگهی و مقاله در صفحات روزنامه‌ها و مجله‌ها قرار می‌گیرند.
  • تبلیغات تلویزیونی: تبلیغاتی که در برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی نمایش داده می‌شوند و یا به صورت آگهی بازرگانی پخش می‌گردند.
  • تبلیغات رادیویی: تبلیغاتی که از طریق شبکه‌های رادیویی به صورت آگهی بازرگانی پخش می‌شوند یا خدمات و محصولاتی که در گفتگوها پیشنهاد یا معرفی می‌گردند.
  • تبلیغات آنلاین: تبلیغاتی که در فضای مجازی مانند وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و… منتشر می‌شوند.
  • تبلیغات موبایل: تبلیغاتی که بر روی گوشی همراه به صورت پیام‌های متنی یا درون نرم افزارها نمایش داده می‌شوند.
  • تبلیغات بیلبورد: استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی شهری راهکاری قدیمی اما بسیار موثر برای معرفی هر نوع کسب و کاری است.
  • تبلیغات خارج از خانه OOH: تبلیغات خارج از خانه به تبلیغاتی که در فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، ترمینال‌ها، پارک‌ها و ساختمان‌ها قرار می‌گیرد اطلاق می‌شود.
  • تبلیغات تعاملی: تبلیغات تعاملی یکی از روش‌های نوین برای معرفی خدمات و کسب و کار است. این شیوه امکان مشارکت و تعامل مخاطب را فراهم می‌کند. مانند تبلیغات در بازی‌های کامپیوتری یا تبلیغات تعاملی در رویدادها.

تبلیغات محلی و محیطی بهتر است با تبلیغات اینترنتی و دیجیتال؟

تبلیغات محلی، محیطی، تبلیغات اینترنتی و دیجیتال هر کدام دارای ویژگی‌ها و مزایا منحصر به خود هستند و اینکه کدام یک بهتر است به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر به مزایا و کاربردهای هر یک از تبلیغات محلی و دیجیتال اشاره کوتاهی خواهیم کرد

  • تبلیغات محلی و محیطی
    • تأثیر محلی قوی: با استفاده از تبلیغات محیطی که شامل بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی شهری، تبلیغات در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و… می‌شود، می‌توانید تأثیرات بسیار قوی و ماندگاری در ذهن مخاطبان محلی خود به وجود آورید.
    • انطباق با فرهنگ محلی: با استفاده از تبلیغات محلی، می‌توانید بهترین راهکارهای تبلیغاتی را برای هماهنگی با فرهنگ، زبان و محیط زندگی مشتریان خود ارائه دهید.
  • تبلیغات اینترنتی و دیجیتال
  • دسترسی گسترده: با تبلیغات اینترنتی و دیجیتال، دیگر محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد و می‌توانید به مخاطبان خود در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. این نوع تبلیغات امکان دسترسی به بازارهای وسیع‌تر زا مهیا می‌کند و امکان بررسی الگوی رفتار مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.
  • امکان سنجش و تحلیل‌پذیری: با استفاده از ابزارهای تحلیل و ردیابی در تبلیغات اینترنتی و دیجیتال، می‌توانید به دقت روند پیشرفت تبلیغات را مورد بررسی قرار دهید. از این رو امکان بهبود یا بازنگری استراتژی بازاریابی به راحتی قابل انجام است.

ویژگی‌های بهترین مشاور تبلیغات

در پاسخ به پرسش اساسی  بهترین مشاور تبلیغات کیست می‌توان گفت فردی است که به نیازها و شرایط حوزه کاری شما به طور کامل واقف باشد. بهترین مشاور تبلیغات  فردی است از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد.

  • با تجربه و متخصص: تجربه و شناخت بازار از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور تبلیغات است. از این رو در هنگام انتخاب بهترین مشاور تبلیغات سپردن کسب و کار خود به آن ابتدا از خود بپرسید که آیا این شرکت از تجربه کافی در صنعت تبلیغات برخوردار است؟ آیا تخصص لازم برای ارائه راهکارهای مناسب را دارد؟
  • سوابق: بررسی موفقیت‌هایی که مشاور تبلیغات در گذشته داشته می‌تواند یک معیار مهم برای انتخاب بهترین مشاور تبلیغات باشد. آیا مشاور در پروژه‌های گذشته‌ی خود توانسته برنامه‌های تبلیغاتی مؤثری را اجرا کند و به نتایج مطلوب دست یابد؟
  • روش کار: بررسی روش کار و فرآیند تحلیل، اتخاذ استراتژی مناسب و اجرای آنها می‌تواند به شما کمک کند تا دریابید که روش کار و ارتباط با مشتری مشاور تبلیغات با نیازها و سبک شما سازگار است یا خیر.
  • تفهیم و درک بازار هدف: یک مشاور تبلیغات باید توانایی درک بازار هدف و نیازهای مشتریان را داشته باشد. آیا مشاور توانسته است بررسی کاملی از مشتریان هدف انجام دهد و راهکارهای مناسبی ارائه دهد؟
  • تعامل و همکاری: تعامل و همکاری مؤثر با مشاور تبلیغات نیز بسیار مهم است. آیا مشاور قابلیت ارتباط و هماهنگی مؤثری را با شما دارد؟ آیا توانسته است نیازها و اهداف شما را به خوبی درک کند؟

شرکت مشاور آکام آتا با در اختیار داشتن تمامی مجوزهای لازم شما را در امر تبلیغات تا رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند.

بهترین مشاور تبلیغات و برندینگ در ایران مشاوره تبلیغات اینترنتی با شرکت آکام آتا 1403 بهترین نتایج تبلیغاتی با مشاور تبلیغات

گروه مشاوره تبلیغاتی و مشاوره تبلیغاتی رایگان

گروه مشاوره تبلیغاتی ممکن است شرکت و مجوز نباشد. گروه ممکن متشکل از چندین نفر بدون مجوز و کسب و کار رسمی و ثبت شده و شناسنامه دار باشد. شرکت رسمی با گروه غیر رسمی فرق دارد. شرکت آکام آتا یک شرکت رسمی ثبت شده با مجوز می باشد.

شما ممکن است بتوانید از یک گروه مشاوره تبلیغاتی ، مشاوره تبلیغاتی رایگان بگیرید و از شما هزینه مشاوره تبلیغات نگیرند. ولیکن شرکت ما همچین خدماتی را رایگان نمی دهد، یک شرکت ثبت شده تجاری به هیچ عنوان خدماتی که برای آن مجوز اخذ کرده است را به رایگان در اختیار شما نخواهد گذاشت. یک متخصص تبلیغات در فضای مجازی نیز به شما مشاوره تبلیغات مجازی را بدون اخذ مبلغ ارائه نمی دهد.

5/5 - (38 امتیاز)