مشاوره فروش برای افزایش فروش

فرم مشاور فروش برای افزایش فروش

تبلیغات در بندرانزلی بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت مشاور آکام آتا

بهترین مشاور کسب و کار در ایران شرکت مشاور آکام آتا

مشاوره کسب و کار توسط مشاورانی صورت می‌گیرد که دارای دانش و تجربه در زمینه‌های مختلف کسب و کار مانند مدیریت، بازاریابی، مالی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات هستند. مشاوران کسب و کار بنا به تخصص آنها در حوزه های مختلف یا بصورت مستقل کار می کنند و یا در شرکت های مشاوره کسب و کار مانند شرکت آکام آتا مشغول به کار هستند.

شرکت مشاور آکام آتا یکی از بهترین شرکت‌های مشاوره کسب و کار در ایران است،که خدمات بین المللی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد. شرکت ما در زمینه‌های مشاوره کارآفرینی، مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت و تجاری تخصص دارد. میانگین سن مشاوران کسب و کار ما ۴۴ سال است که هم تجارب بین المللی کار و تحصیل و زندگی در خارج کشور و هم تجارب کارمندی و مدیریت در شرکت های داخلی را در رزومه حرفه ای خود دارند. اکثریت اعضای شرکت دارای مدرک دانشگاهی فوق لیسانس و یا بالاتر در حوزه مدیریت کسب و کار هستند.

جهت دریافت خدمات مشاوره کسب و کار، لطفا از طریق تکمیل و ارسال فرم درخواست مشاوره، و پرداخت حق مشاوره، درخواست خود را برای رزرو وقت مشاوره ارسال کنید. پس از ارسال درخواست، مشاوران کسب و کار ما در کمتر از ۱۲ ساعت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

مشاوره حرفه ای فروش برای هر شرکتی و سازمانی

مشاور فروش برای افزایش فروش – شرکت مشاور آکام آتا

مشاور فروش برای افزایش فروش استخدام می شود. مشاور فروش می تواند یک شرکت مشاور مانند شرکت مشاور آکام آتا باشد و یا یک شخص حرفه ای با تحصیلات و سوابق مرتبط با مدیریت فروش باشد. اگر به دنبال فروش بیشتر هستید حتما باید به دنبال یک مشاور فروش باشید. گاها به دنبال افزایش فروش جستجو های عباراتی مانند چرا فروشم کمه ؟ و چگونه میتوانم فروشم را بالا ببرم ؟ چرا فروش نداریم یا ندارم – دلایل یا دلیل اصلی که مشتری نداریم. چرا انقدر فروشم کمه؟ چرا فروشم کمه چطور فروشم را بالا ببرم؟ دلایل کسادی بازار و کم شدن حجم فروش چیست؟ چرا فروشم کمه چرا فروش نداریم؟ افزایش فروش مغازه، نه جادو می‌خواهد، نه دعا، چرا مشتریان خرید نمی‌کنند؟ فروشم خیلی کمه…چیکار کنم؟ آموزش فروشندگی، کسادی بازار نی نی سایت، دلایل عدم خرید مشتری، افزایش مشتری
دعای زبان بند برای جذب مشتری، معنی اللهم یا مفتح الابواب به معنی خدایا ای باز کننده درها، دعای زبان بند برای جذب مشتری را در اینترنت انجام می دهید. باید بدانیم که با جستجو در اینترنت و خواندن مطالب یک وبلاگ یا دست نوشته، فروش شما بالا نمی رود. نگرانی ها از فروش کم و دغدغه هایی بابت ورشکستگی احتمالی به دلیل درآمد پایین کسب و کار باید با مشورت با یک شرکت مشاور فروش و متخصصین و کارشناسان این حوزه انجام شود.

مشاور فروش برای افزایش فروش شرکت مشاور آکام آتا شرکت آکام آتا برای افزایش فروش اینفوگرافی مشاور فروش پلن فروش هدف فروش ساخت تیم فروش پیش بینی فروش و مدیریت فروش آکام آتا

ایفوگرافی مشاوره فروش حرفه ای توسط شرکت مشاور آکام آتا

مشاوره فروش و بازاریابی

مشاور فروش Sales Consultant – Sales Advisor

مشاوره فروش حرفه ای یا برای بسیار از شرکت ها یک نیاز است. فروش قلب تپنده یک شرکت است. اگر فروش شرکت خوب نباشد کل مجموعه با مشکلات فراوانی مواجه می شوند. بر خلاف مشاور بازاریابی که بیشتر کارهایش برنامه ریزی است کار یک مشاور فروش بیشتر اجرایی است. البته گاها این دو سمت در شرکت های کوچک یکی می شود و در شرکت ها یک سمت کار مشاوره فروش و بازاریابی را انجام می دهد که مشکلی بین این دو تیم به وجود نیاید کما اینکه در اکثر موارد مدیران این دو حوزه با هم زاویه ها و اختلافاتی دارند که عدم یکپارچگی و هماهنگی این دو دپارتمان ضربه های سنگینی و گاها جبران ناپذیری به کل سازمان یا شرکت می زند.

مشاوره فروش و بازاریابی

مشاوره فروش و بازاریابی

یاشا سازمند مشاور کسب و کار بهترین شرکت تبلیغاتی در گیلان رشت انزلی منطقه آزاد انزلی مشاوره تجاری طراحی سایت و سئو شرکت آکام آتا شرکت دیجیتال مارکتینگ تبلیغاتی گیلان

دکتر یاشا سازمند
مدیر عامل و عضو هیات مدیره از سال ۱۳۹۸

  • دکترای مدیرت کسب و کار DBA  از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۴۰۰
  • کارشناس ارشد (فوق لیسانس)، مدیریت کسب و کار MBA – از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی
  • کارشناس مهندسی مکانیک طراحی جامدات ۱۳۸۱ گواهینامه معادل مهندسی کامپیوتر نرم افزار
  • سابقه کارمندی رسمی و با بیمه در ۱۲ دوازده شرکت و کسب و کار داخلی و بین المللی
  • سابقه کارمندی برای شرکت مخابرات سنگاپور
  • سابقه کارمندی برای شرکت نت اپ انگلستان
  • سابقه کارمندی در شرکت های مطرح ایرانی، نظیر بازرگانی سپاهان همراه، ناتلی، ایران تلنت، طلوع سلامتی و … مشاور بیش از ۱۲۴ کسب و کار، سابقه تدریس زبان انگلیسی به عنوان مدرس ارشد آیلتس در آموزشگاه های داخل و خارج کشور
  • محقق بین المللی علم مدیریت و دیجیتال مارکتینگ با ۱۱ مقاله منتشر شده در ژورنال های بین المللی و اچ ایندکس محقق / پژوهشگر گوگل اسکالر ۷ در حد اساتید هیات علمی دانشگاه های دنیا

ایشان سالها در حوزه فروش و بازاریابی در شرکت های داخلی و خارجی کارشناس، کارشناس ارشد، سرپرست و مدیر کل فروش در شرکت های خصوصی ایران و خارج کشور بوده است که البته با تمرکز و تسلط و دانش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات IT ایشان را از سایر مشاورین فروش متمایز نموده است. بیش از یک دهه کارمندی، کارشناسی، و مدیریت و همچنین فعالیت در حوزه فروش فناوری و نرم افزار در داخل و خارج کشور شناخت کامل فضای کسب و کار منطقه خاورمیانه را به ایشان داده است که توانسته در راستای ارتقا و توسعه کسب و کار ها به افزایش فروش بسیاری از مالکان و مدیران کسب و کار ها کمک نماید.

مشاوره فروش و بازاریابی

نوشتن برنامه طرح فروش Sales Plan Template

نوشتن طرح برنامه فروش کار ساده ای نیست. مشاوران خبره و مدیران و کارشناسان بسیار با تجربه می توانند برنامه فروش Sales Plan را با همکاری یک تیم با تجربه انجام دهند. بسته به نوع کسب و کار نوع نگارش برنامه و طرح فروش می تواند متفاوت باشد. یکی از وظایف یک مشاور فروش که مالکان و مدیر عامل یک کسب و کار تعیین می کند می تواند تهیه و نگارش برنامه فروش  باشد. در تصویر زیر نمونه برنامه طرح فروش و مواردی که باید در آن برنامه ذکر شده و توضیح داده شود نشان داده می شود.

با کمک برنامه طرح جامع فروش می توانیم کل سیستم فروش یک کسب و کار را هدایت کنیم و در نهایت فروش بیشتری داشته باشیم. آیتم هایی که در تصویر زیر می بینید ممکن است تغییر کند و باید در راستای برنامه و طرح جامع کسب و کار (طرح توجیحی) یا Business Plan نوشته شود. بنابراین پیشنهاد می شود با مشاوران و متخصصان حوزه مدیریت فروش مشورت کنید. متاسفانه گاهی مدیران وقتی به فکراستخدام یک مشاور فروش می افتند که شرکت در وضع بسیار بد و بحرانی است. با کمک مدیریت و پیشگیری از بحران تجاری برای کسب و کار خود می توانید قبل از هر گونه اتفاق مانند کم شدن ناگهانی فروش در چند ماه با یک مشاور فروش مشورت متخصص نمایید. در دنیا – انتخاب یک مشاور ارشد فروش معمولا با توجه به بودجه کسب و کار و همچنین رزومه کاری، تحصیلات مرتبط، سوابق و تجارب کاری و در نهایت اعتماد کارفرما به مشاور فروش و یا یک شرکت مشاور انجام می گیرد.

مشاور فروش برای افزایش فروش با شرکت مشاور آکام آتا شرکت مشاوره کسب و کار مشاوره مدیریت و مشاوره کارآفرینی مشاور فروش آکام آتا سهامی خاص

مشاوره فروش و بازاریابی

اهمیت آموزش فروش در رونق کسب و کار

اهمیت آموزش فروش از آن جهت است که می تواند تاثیر مستقیم بر موفقیت و عدم موفقیت کسب و کار داشته باشد. وجود یک فروشنده حرفه ای در زمان  و مکان مناسب و ارایه توضیحات و راه حل لازم  به مشتری میتواند، تضمین کننده بقای کسب و کار شما باشد. پس اهمیت آموزش فروش را به پرسنل خود دست کم نگیرید و همواره سعی کنید فروشنده حرفه ای را پرورش دهید.

اهمیت آموزش فروش و پرورش فروشنده حرفه ای از آن جهت دارای اهمیت است که مشتری اولین برخورد را با فروشنده دارد و در واقع باید گفت اولین و مهمترین مهره برای سود و زیان کسب و کار شما فروشنده می باشد. چه بسیار کسب و کار های بزرگی که با ناشی گری فروشندگان ورشکست شدند و چه بسیار کسب و کارهای کوچکی که با اهمیت دادن به آموزش فروش و فروشنده حرفه ای به سود های کلان دست پیدا کرده اند.

اهمیت آموزش فروش و تعریف فروش – مشاور فروش

هر چه از اهمیت وجود یک مشاور فروش در شرکت بگوییم کم گفته ایم. هزینه استخدام یک مدیر فروش با بالای ده سال سابقه کاری و تحصیلات مرتبط بالاست. بنا براین بسیاری از شرکت ها مشاور فروش پاره وقت دارند. استخدام مشاور فروش از لحاظ اقتصادی به نفع شرکت است زیرا دستمزد یک مشاور فروش که پاره وقت کار می کند پایین تر از همان فرد متخصص است اگر به عنوان مدیر فروش تمام وقت کار کند. بنابراین مشاور فروش می تواند راه حل خروج از بحران برای بسیاری از شرکت ها باشد.

مشاور فروش شرکت مشاور آکام آتا

برای درک اهمیت آموزش فروش در ابتدا باید معنی فروش را به درستی درک کرد. شاید برای فروش بتوان تعاریف مختلفی را ارائه دارد اما در هر حال یک مفهوم اساسی در همه ی آنها وجود دارد. منظوراز فروش یعنی بکار بردن استراتژی و یا راهکاری که بتواند به شرکت و کسب کار کمک کند تا به اهداف خود برسد. این فعالیت باید به گونه ایی باشد که منجر به افزایش سود بیشتر برا ی شرکت گردد و یا اینکه در معرفی کردن مارک و برند مربوط به شرکت گامی را به جلو بردارد. برای آموزش یک فروشنده حرفه ای در ابتدا باید این مفهوم از فروش را به وی کاملا آموزش داد تا بتواند به درستی در راستای اهداف شرکت مشتری را هدایت کند.

مشاوره فروش و بازاریابی

وظایف مشاور فروش Sales Consultant Job Description

وظایف مشاور فروش بنا به نیاز و توافق طرفین قرارداد تعیین می شود. ولیکن یک مشاور فروش می تواند کار های زیر را انجام دهد و در شرح وظایف او باشد.

  • مصاحبه و استخدام فروشنده های حرفه ای  Sales Team Interview and Recruitment
  • تشکیل تیم فروش Sales Team Building
  • آموزش تیم فروش توسط مشاور فروش sales Training
  • تدوین طرح و برنامه جامع فروش Sales Plan
  • اجرای طرح و برنامه فروش Sales Plan Execution
  • مدیریت تیم فروش Sales Management
  • نظارت بر فعالیت های کل تیم فروش با هدف افزایش فروش Sales Team Activity Supervision
  • آموزش سرپرستان و مدیران تیم فروش Sales Managers and Supervisors Training

شرکت مشاور کسب و کار آکام آتا AKAM ATA Business Consulting Firm

وظایف مشاور فروش بنا به نیاز و توافق طرفین قرارداد تعیین می شود. ولیکن یک مشاور فروش می تواند کار های زیر را انجام دهد و در شرح وظایف او باشد.

  • پیش بینی علمی و تجربی فروش Sales Forecast
  • جلسات مکرر تصمیم گیری و مشورت با مدیران ارشد و مدیر عامل شرکت Meeting and Consultations with Senior Managers
  • هدف گذاری فروش Sales Target
  • قیمت گذاری محصولات و خدمات با مشورت مشاور بازاریابی و مدیریت شرکت Pricing Strategies
  • بررسی  آنالیز بازار Market Analysis
  • بررسی و آنالیز رقبا  Competitor Analysis
  • بررسی و آنالیز و برنامه ریزی برای کانال های فروش Sales channel
  • برنامه توسعه کانال های فروش جهت افزایش فروش شرکت Sales Development

مشاوره فروش و بازاریابی

اصطلاحات فروش به زبان انگلیسی برای فروش بین الملل

  • فروش به زبان انگلیسی Sales
  • مشاور ارشد فروش Senior Sales Advisor – Senior Sales Consultant
  • مشاور فروش به زبان انگلیسی Sales Consultant – Sales Advisor
  • مشاوره فروش به زبان انگلیسی Sales Consulting
  • مدیریت فروش به انگلیسی Sales Management
  • معاون دپارتمان فروش به انگلیسی  Deputy Head of Sales Department
  • مدیر دپارتمان فروش Head of Sales Department
  • مدیر ارشد فروش Sales Director – Sales Chief Officer (SCO)
  • کانال های فروش به انگلیسی Sales Channel
  • مدیر فروش به زبان انگلیسی Sales Manager
  • سرپرست فروش Sales Team Leader – Sales Supervisor
  • کارشناس ارشد فروش Senior Sales Specialist – Senior Sales Expert
  • کارشناس فروش Sales Specialist – Sales Expert
  • مهندس فروش Sales Engineer
  • فروشده Seller
  •  نیروی فروش Sales Force
  • نماینده فروش  Sales Rep – Sales Representative
  • دستیار فروش Sales Assistant
  • فروشندگان Sales People
  • عامل فروش Sales Agent
  • کارمند فروش Sales Clerk
  • تخفیفات فروش به زبان انگلیسی  Sales Promotion
  • دفتر فروش Sales Office
  • گفتگو برای تشویق و ترغیب به خرید کالا یا محصول به زبان انگلیسی  Sales Pitch
  • فروش سرد به زبان انگلیسی Cold Sales
  • فروش گرم به زبان انگلیسی Warm sales
  • برنامه و طرح فروش به زبان انگلیسی Sales Plan
  • پیش بینی فروش به زبان انگلیسی Sales Forecast
  • هدف فروش به زبان انگلیسی Sales Target
  • ابزار فروش Sales Tool

مشاور فروش به انگلیسی

  • تیم فروش  Sales Team
  • آنالیز فروش به انگلیسی Sales Analysis
  • خدمات پس از فروش به زبان انگلیسی After Sales Services
  • رضایت مشتری به انگلیسی Customer Satisfaction
  • نگهداشت مشتری به انگلیسی Customer Retention
  • جذب مشتری به انگلیسی Customer Attraction
  • بازار هدف به انگلیسی Target Market
  • مخاطب هدف Target Audience
  • مشتریان Customers – Clients
  • مشتری Customer – Client
  • مصرف کننده به زبان انگلیسی Consumer
  • کالا Goods
  • خدمت Service
  • مشاور مدیریت به زبان انگلیسی Management Consulting
  • فروختن به زبان انگلیسی Selling
  • بفروش یا فروختن (فعل زمان حال) به زبان انگلیسی Sell
  • فروخت (فعل زمان گذشته) به زبان انگلیسی Sold
  • فروخته شد Sold Out
  • تکنیک های فروش Sales Techniques
  • مالیات به انگلیسی Tax
  • پیش فاکتور pro forma invoice
  • فاکتور فروش Sales invoice
  • سرنخ فروش Sales Lead
  • مبلغ فروش Sales Amount – Amount of Sales
  • مقدار فروش Sales Volume
  • تعداد فروش Number of Sales
  • تفاهم نامه فروش به زبان انگلیسی Sales Agreement
  • قرارداد فروش به زبان انگلیسی  Sales Contract
  • بودجه فروش به زبان انگلیسی  Sales Budget
  • دپارتمان فروش به زبان انگلیسی  Sales Department
  • تیم فروش Sales Team

مشاوره فروش و بازاریابی

مشاور فروش و مشاوره فروش برای افزایش فروش

وظایف مشاور فروش در جهتی است که منجر به فروش بهتر محصولات و خدمات یک کسب و کار شود. مشاور فروش کمک می کند تا میزان فروش یک کسب و کار بالا برود و در نتیجه میزان سودهی افزایش یابد. وظایف مشاوران فروش به طور کلی در جهت فروش محصولات و خدمات شرکتی است که برای آن کار می کنند. مشاوران فروش با استفاده از تخصص و تجربه ی خود عمل می کنند و کارهای خود را در جهت تعامل درست برای حفظ مشتریان فعلی و ارتباط با مشتریان بالقوه به انجام می رسانند. این مشاوران باید مهارت کافی در برقراری ارتباط با افراد و متقاعد کردن مشتری برای خرید داشته باشند. مشاوران فروش باید اطلاعات کافی در زمینه ی کاری خود داشته باشند و همه چیز را در مورد محصولی که می فروشند بدانند. یک مشاور فروش حرفه ای باید بتواند از ابزارهایی چون سامانه ی فروش و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل آماری به خوبی استفاده نماید و در تهیه و تحویل گزارش کار توانا باشد. گاه این مشاوران، خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهند و به این ترتیب با اطمینانی که مشتری ها از آنها دریافت می کنند، تمایل پیدا می کنند تا دوباره از آنها خرید کنند. تخفیف یکی از موارد مهمی است که باعث افزایش فروش می شود. در نتیجه مشاوران فروش می توانند با ارائه ی راهنمایی های به موقع به صاحبان کسب و کار، تخفیفات و پیشنهادات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر بگیرند.

ارائه ی محصولات و خدمات مشاور فوروش

فروش بخش مهمی از هر کسب و کاری است پس برای تداوم آن باید برنامه ریزی دقیقی داشت. یک مشاور حرفه ای در زمینه ی فروش باید با مهارت های خاصی که دارد این برنامه ریزی دقیق را به انجام برساند. این ویژگی ها مجموعه ای از رفتارهای مثبت و متقاعد کننده، روحیه ی پیگیری و رهبری در فروش است. افزایش توانایی فروش می تواند به ویژه در یک کسب و کار کوچک باعث شود تا آن کسب و کار جایگاه خود را تثبیت کند. مشاوران فروش می توانند مشتریان بالقوه را برای خرید محصولات یا خدمات متقاعد کنند. آنها خریدار را متقاعد می کنند  تا خرید از آنها همان چیزی است که مورد نیاز آنها است. برای انجام این کار مزایای محصول یا خدمات را با قدرت بیان می کنند و توضیح می دهند که چرا این خرید برای آنها مفید است. در اینجاست که مشاور به توانایی متقاعد کردن نیاز دارد تا به طور واضح و فعال با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و آماده ی پاسخگویی به همه ی سوالات آنها باشد. یک مشاور فروش باید با استفاده از زبان مثبت و رفتار جذاب مشتریان را به خود جلب کند. مشاوران فروش باید توانایی برقراری ارتباط با تاجران و افرادی در حوزه های مختلف کاری را چه از طریق تلفن و چه به صورت حضوری داشته باشند. افرادی که به مشاوران فروش موفقی تبدیل می شوند، با استراتژی های فروش، فرآیندهای فروش، آموزش فروش، مدیریت تیم فروش و بازاریابی به کسب و کارها کمک می کنند تا نتایج بهتری کسب نمایند.

مشاوره فروش و بازاریابی

فروشنده حرفه ای کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

فروشنده حرفه ای کسی است که می داند و می تواند در زمان مناسب با شخص مناسب، راه حل مناسبی را به وی  ارائه دهد و این توانایی را دارد تا توضیحات مفید، موثر و کوتاهی از قیمت و جنس را به مشتری عرضه کند و فروش را به نتیجه برساند. چنانچه فروشنده در هر کدام از این مراحل ضعیف عمل کند به راحتی می تواند مشتری را از دست دهد و در نتیجه ضرری به کل مجموعه کسب و کار وارد کند. با توجه به همین چند نکته کوچک به راحتی می توان اهمیت آموزش فروش و پرورش فروشنده حرفه ای را درک کرد.

برای داشتن یک کسب و کار موفق به اهمیت آموزش فروش  واقف باشید و برای آموزش پایین ترین سطح از پرسنل خود وقت و هزینه بگذارید تا در کوتاه ترین زمان سودی مناسب و حتی کلان را بدست آورید . برای یک کسب و کار موفق هیچ چیز به اندازه ی داشتن نیروی انسانی متخصص نمی تواند موثر باشد.

استخدام مشاور فروش

شرکت ها معمولا وقتی به دنبال پیدا کردن و استخدام یک مشاور یا مشاوران فروش می روند که وضعیت شرکت بسیار بحرانی است. توصیه می شود در شرایطی که حتی فروش شرکت خوب است از خدمات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای بهره مند شوید تا به بحران نخورید. کار مشاور فروش آسان نیست وقتی از او کمک می خواهید به او اختیارات هم بدهید. مشاور فروش باید بتواند با کلیه اعضای تیم فروش و پرسنلی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم با تیم فروش کار می کنند صحبت کند. برای استفاده از خدمات مشاوره فروش و استخدام یک مشاور فروش حرفه ای در تهران می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

استخدام فروشنده حرفه ای

استخدام فروشنده حرفه ای باید بصورت حرفه ای نیز انجام گیرد. وقتی کارشناس منابع انسانی رزومه های فروشندگان حرفه ای را به مدیر منابع انسانی ارجاع می دهدد. معمولا مصاحبه اول توسط مدیران منابع انسانی انجام می گیرد.

بعد از مصاحبه اول مدیر فروش یا مشاور فروش با متقاضی سمت کارشناسی فروش یا فروشندگی مصاحبه می کند و در مصاحبه سوم گاها مدیر عامل یا مدیریت ارشد شرکت. به نظر بنده اولین مصاحبه باید توسط مشاور فروش انجام گیرد زیرا چه بسیار دیدم در شرکت های خارجی و داخلی که رزومه های خوب همان ابتدا حذف شده اند. البته این کار می تواند به ای صورت انجام گیرد که اول کارشناس منابع انسانی رزومه ها را راستی آزمایی نماید. مسلما طرح ثابتی نمی توان داد و با قاطعیت پروسه را تعیین نمود. به هر حال کارشناسان و مدیریان منابع انسانی در این حوزه متخصص تر و صاحب نظر تر هستند تا یک مشاور فروش.

مشاوره فروش و بازاریابی

عبارات مرتبط با مشاور فروش و مشاوره فروش

مشاوره فروش و بازاریابی، مشاوره فروش، مشاور فروش چیست، آموزشیار مشاور فروش نفیس، مشاور فروش و بازاریابی، مشاور فروش اینترنتی، مشاوره فروش و بازاریابی، استخدام مشاور فروش، شرح وظایف مشاور فروش، مشاور فروش به انگلیسی، آموزش مشاور فروش، آموزشیار مشاور فروش نفیس، مشاور فروش تک ستاره، مشاوره فروش و بازاریابی، شرح وظایف مشاور فروش به انگلیسی، آموزش مشاور فروش، آموزشیار مشاور فروش نفیس، مشاور فروش تک ستاره، چرا فروشم کمه ؟ و چگونه میتوانم فروشم را بالا ببرم ؟ چرا فروش ندارم – ۷ دلیل اصلی که مشتری ندارید، چرا انقدر فروشم کمه؟ ، دلایل کسادی بازار و کم شدن حجم فروش زیاد است، چرا فروشم کمه، چرا فروش نداریم؟ حق الزحمه مشاور املاک در فروش، کارشناس و مشاور فنی فروش آذر، حق مشاور املاک در خرید و فروش، مشاور بازاریابی و توسعه فروش نور استان تهران تهران، درصد مشاور املاک در فروش، فروش امتیاز شرکت مشاور، فروش جواز کسب مشاور املاک، مشاور خرید و فروش ارز دیجیتال، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش، مشاور بازاریابی و فروش، افزایش فروش مغازه، نه جادو می‌خواهد، نه دعا! چرا مشتریان خرید نمی‌کنند؟، فروشم خیلی کمه…چیکار کنم؟ ( اموزش فروشندگی)، کسادی بازار نی نی سایت، دلایل عدم خرید مشتری، افزایش مشتری، دعای زبان بند برای جذب مشتری، مشتری نی نی سایت، چرا فروش، دعا برای جذب مشتری خانه، معنی اللهم یا مفتح الابواب، خدایا ای باز کننده درها، دعای زبان بند برای جذب مشتری، مشاوره فروش، شرکت آکام آتا شرکت مشاور کسب و کار و تجارت، مشاوره تجاری و تجاری سازی

5/5 - (63 امتیاز)